גדי גילאון, מוביסק: "בעידן ה-BYOD ארגונים חייבים מדיניות אכיפה ברורה"

"על ארגונים להבטיח שהמכשירים הניידים יפעלו על פי המדיניות הזו וכל חריגה ממנה מחייבת התראה או פעולה מיידית", אמר גילאון, מייסד החברה ולשעבר מנמ"ר פרטנר ● לדבריו, כדי להגן על המידע, יש לטפל בסיסמאות גישה, לתת מענה למכשירים פרוצים, לאפשר גישה מאובטחת לרשת ולמנוע גלישה ב-Roaming Data

"ארגונים חייבים להבטיח שבעידן ה-BYOD, המכשירים הניידים יפעלו לפי מדיניות ארגונית ברורה וכל חריגה ממנה מחייבת התראה או פעולה מיידית". כך אמר גדי גילאון, מייסד חברת מוביסק (Mobisec) ולשעבר מנמ"ר פרטנר.

גילאון אמר את הדברים לקראת הפאנל המרכזי בנושא מובייל שיתקיים במסגרת הוועידה החצי שנתית של המנמ"רים בישראל. הוועידה תעסוק בהיבטים השונים של הטמעת רכיבים ניידים בארגונים, בעידן ה-BYOD. גילאון ינחה את הפאנל שבו ייקחו חלק מנמ"רים מארגונים גדולים במשק ומגופים ציבוריים: טל נתנוביץ, דניה סיבוס, שי גוטמן, UPS, יעקב בר חיים, אורבוטק, מיכל דביר, עיריית חיפה, ישראל פיינברג, בית החולים וולפסון, ישראל רום, שירות בתי הסוהר, וגבי כהן, דלק שמנים.

בהרצאה שנשא גילאון בפני פורום Mobility של אנשים ומחשבים, שנערכה בשבוע שעבר, הוא פירט את התהליכים שיש לבצע בכל ארגון כדי להגן על המידע. לדבריו, יש לטפל בסיסמאות גישה, לתת מענה למכשירים פרוצים, לאפשר גישה מאובטחת לרשת, למנוע גלישה ב-Roaming Data ועוד.

"בניגוד למיחשוב קלאסי, המכשירים החכמים דורשים אירועי תמיכה בתדירות גבוהה", על פי גילאון. "לכן, בעת קבלת מכשיר חדש לארגון יש להתקין את התצורה שמאפיינת את המדיניות הארגונית ובעת הכנסת המכשיר לתיקון יש לבצע פעולות למחיקת המידע העסקי והגישה למשאבי הארגון או נעילת המכשיר".

מתעניינים ב-Big Data וב-Mobility? הירשמו לוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים