דורון דרמון קודם לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות במכללת סמי שמעון

דרמון, ששימש עד כה כמנמ"ר המכללה, יצורף להנהלתה ויעסוק במגוון נושאים מעבר ל-IT ● הקידום הוא חלק ממדיניות שנוקט נשיא המכללה, פרופסור יהודה חדד, לקידום מערך ה-IT וחשיבותו

דורון דרמון, מנמ"ר המכללה האקדמית סמי שמעון, קודם לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של המכללה. דרמון יצורף להנהלת המכללה האקדמית ויעסוק במגוון נושאים, מעבר ל-IT. קידומו של דרמון הוא חלק ממדיניות שנוקט נשיא המכללה, פרופסור יהודה חדד, לקידום מערך ה-IT וחשיבותו בתהליך התרחבות המכללה ועמידה באתגרים האקדמיים שלה.

בטרם הצטרף למכללה, שימש דרמון כמנמ"ר של ארגונים כמו קרן רש"י ומבטחים פנסיה, ושימש כשותף בחברות הזנק בתחומים שונים. מעבר לענייני ה-IT של המכללה, עוסק דרמון גם בהכשרה וביזמות בתחום התוכנה, כחלק מהתפיסה של המכללה – שעל בוגריה להתנסות בפרויקטים מעשיים בנוסף ללימודים האקדמיים המתחייבים. בנוסף שותף דרמון בהובלת פורום מנהלי מערכות המידע של המכללות, שהוקם ביוזמת מספר מנהלי מערכות מידע, המכירים מזה שנים רבות, לטובת שיתוף הפעילות והידע בתחומים הטכנולוגיים.

המכללה האקדמית סמי שמעון מתמחה בלימודי הנדסה. המכללה פועלת בשני קמפוסים – בבאר שבע ובאשדוד, ומשרתת למעלה מ-4,300 סטודנטים באמצעות כ-800 אנשי סגל. מערך ה-IT של המכללה, אשר כולל 16 אנשי מקצוע ופרוס על פני שני הקמפוסים, מבוסס כולו על ענן פרטי.

דרמון הוא בעל תואר שני בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן גוריון. בזמנו הפנוי, הוא משקיע רבות בספורט הטריאתלון – בין היתר לצד בנו, רון, שהוא ספורטאי-עילית בתחום זה בעולם, המתמודד גם בתחרויות "איש הברזל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים