IDC: שוק הרשתות החברתיות הפנים ארגוניות יצמח במהירות ויגיע ל-4.5 מיליארד דולרים ב-2016

בארבע השנים הקרובות יצמח קצב האימוץ של ארגונים את הרשתות החברתיות בשיעור שנתי של 42.4% בממוצע - על פי חברת המחקר ● הגידול הבולט ביותר באימוץ הרשתות הללו יירשם באמריקה, בעוד שבאזור EMEA תארך ההטמעה שלהן זמן רב יותר ● ב-IDC אומרים ש-"חיוני עבור ספקיות ה-IT לספק ממשקי API פתוחים, עם יכולות לשלב את הרשתות החברתיות בתוך מסגרות העבודה בארגון"

ארגונים בעולם נוטים לאמץ רשתות חברתיות פנים ארגוניות במהירות – כך קובע מחקר חדש שפרסמה IDC. חברת המחקר חוזה, כי בארבע השנים הקרובות יצמח קצב האימוץ של ארגונים את הרשתות הללו בשיעור שנתי של 42.4% בממוצע. השוק, שעמד ב-2011 על 800 מיליון דולרים, צפוי להגיע ב-2016 ל-4.5 מיליארד.

על פי החברה, חלק מהרכיבים החדשים הנחוצים על מנת לענות על הצרכים העסקיים המתפתחים של ארגונים כבר פותחו וחלקם יפותחו בעתיד. IDC צופה, כי תוכנות חברתיות יגיעו בארבע השנים הקרובות ליותר ויותר מחלקות וחטיבות בארגון, כאשר בחלק מהמקרים הם צפויים להחליף יישומים שיתופיים.

הגידול בשימוש ברשתות חברתיות פנים ארגוניות יגדל בכל רחבי העולם, כאשר העלייה הרבה ביותר תירשם ביבשת אמריקה. החברה צופה, כי ההטמעה שלהן באזורי EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ו-APJ (ר"ת אסיה-פסיפיק ויפן) תארך זמן רב יותר.

"יישום והטמעה של רשתות חברתיות פנים ארגוניות הם קריטיים עבור ארגונים, על מנת לעמוד בקצב השינויים ולענות על צרכים עסקיים מתפתחים", אמר מייקל פוסקיט, סגן נשיא למחקר בקבוצת התוכנה של IDC. "אנחנו צופים אימוץ מהיר של הרשתות הללו בארגונים לצד התפתחות מואצת של פתרונות אלה וחדירתם לסביבות עסקיות קריטיות בארגונים. נדרשת היערכות – הן מצד הספקיות והן מצד המשתמשים".

פוסקיט הוסיף, כי "ארגונים ירצו לשלב ואפילו להטביע רשתות חברתיות לתוך כל היישומים הארגוניים, כך שחיוני עבור ספקיות ה-IT לספק ממשקי API פתוחים, עם יכולות לשלב את הרשתות הללו בתוך מסגרות העבודה בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים