דיוויד קינג, AirTight: "הרשתות האלחוטיות מגדילות את פוטנציאל החדירה ל-IT הארגוני"

"כמעט כל עובד משתמש כיום במכשיר האישי שלו, יש לו בו נקודת גישה שבאמצעותה הוא יכול להתחבר לרשתות לא מאובטחות, במקביל לחיבור כבל למחשב הנייד", אמר קינג, יושב ראש ומנכ"ל החברה ● "מצב זה מאפשר כניסה לרשת הארגונית והופך את תהליך אבטחת המידע למורכב יותר", הוסיף

"הרשתות האלחוטיות הולכות ונהיות נפוצות יותר ויותר בארגונים. בד בבד עם מגמה זו, בעיית האבטחה של הרשתות מקבלת חשיבות, כי ניתן לחדור לארגון בשל שימוש של עובדי החברה ברשתות חיצוניות לא מאובטחות", כך אמר דיוויד קינג, יושב ראש ומנכ"ל AirTight Networks.

קינג דיבר בכנס InfoSec 2012, שהתקיים לפני ימים אחדים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב והופק על ידי אנשים ומחשבים. השתתפו בכנס יותר מ-1,000 מקצועני אבטחת מידע מכלל מגזרי המשק והנחו אותי פלי הנמר, נשיא הקבוצה, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי שלה.

AirTight Networks עוסקת בהגנה על מערכות תקשורת אלחוטיות והיא מיוצגת בישראל על ידי iSecure. קינג אמר בכנס, כי "כמות העובדים המשתמשים בטלפונים חכמים לצרכי עבודה הולכת וגדלה. כמעט כל עובד משתמש כיום במכשיר האישי שלו, יש לו בו נקודת גישה שבאמצעותה הוא יכול להתחבר לרשתות לא מאובטחות, במקביל לחיבור כבל למחשב הנייד. מצב זה מאפשר כניסה לרשת הארגונית והופך את תהליך אבטחת המידע למורכב יותר".

"מנהלי אבטחת מידע בארגונים נדרשים לכלים הנכונים על מנת לדעת מה קורה במרחב האווירי שלהם ולמנוע מצב בו ההיבטים העסקיים בארגונים חשופים ומסכנים את המידע הארגוני", הוסיף.

הוא אמר ש-"המערכת אותה אנחנו מספקים, WIPS AirTight, מגנה על ארגונים באמצעות ניטור, סיווג, חסימה והגנה על המרחב האווירי של הארגון מסביב לשעון, בלי להוסיף נטל מינהלי".

"אנחנו מספקים פתרונות בתחום האבטחה האלחוטית ופתרונות תאימות", הוסיף קינג. "אנחנו מגנים מפני איומי אבטחה בגלל הבעיה ההולכת וגדלה של מערכות Wi-Fi בארגונים, תוך מתן אפשרות לארגונים לנהל טוב יותר את סביבת ה-WLAN שלהם ולציית לרגולציות. המערכת שלנו מאפשרת לנקוט בצעדים נגד כלל איום האבטחה האלחוטית באופן אוטומטי, על ידי איתור וחסימת כל ההתקנים האלחוטיים המייצרים אירועים ברשת. זה נעשה תוך סיווג וזיהוי של כלל הסיכונים לביטחון הרשת הארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים