נוקיה: ברשותנו תוכנית מגירה במקרה של כישלון חלונות פון 8

יו"ר החברה, ריסטו סיילאסמה, דחה את הטענות על פיהן החברה שמה את גורלה על קרן הצבי עם בחירתה להיצמד למערכת ההפעלה לטלפונים חכמים של מיקרוסופט ● לדבריו, החברה מחזיקה בתוכנית נוספת במקרה בו הגרסה החדשה לא תעמוד בציפיות, ואמר כי בכל מקרה נוקיה לא תיעלם מהמפה

חוזרת לעניינים. נוקיה

נוקיה (Nokia), יצרנית הטלפונים הסלולרית שירדה במידה ניכרת מגדולתה, הכריזה היום (ב') כי יש ברשותה תוכנית מגירה למקרה בו חלונות פון 8 (Windows Phone 8) לא תצליח לספק עבורה את התוצאות המסחריות המבוקשות.

יו"ר החברה, ריסטו סיילאסמה, דחה את הטענות על פיהן החברה שמה את גורלה על קרן הצבי עם בחירתה להיצמד למערכת ההפעלה לטלפונים חכמים של מיקרוסופט (Microsoft). טענה זו חזרה לא פעם, בעיקר לאור העובדה שעד עתה לא הצליחה חלונות פון לתפוס נתח שוק משמעותי.

סיילאסמה לא פירט יותר מדי לגבי התוכניות של נוקיה למקרה בו חלונות פון תיכשל. עם זאת, הוא ציין כי גם במקרה כזה נוקיה לא תיעלם מהמפה, וכי היא תמשיך להיות שחקנית משמעותית בשוק. לדבריו, הוא משוכנע כי הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הטלפונית תצליח, גם בגלל הרוח הגבית שהיא אמורה לקבל מההשקה של חלונות 8 בשוק המחשבים.

עוד הוסיף סיילאסמה, כי הוא אינו מתחרט על החלטת החברה, שכן הבחירה בחלונות היתה נכונה. "המעבר מסימביאן (Symbian) לחלונות היה הכרחי", הוא אמר. "סימביאן היתה בירידה חזקה מאז 2008, ואנחנו בחנו היטב את כל האפשרויות לפני שבחרנו בחלונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים