תוכן שיווקי

תחילת השבוע עם: רוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו עסקים מיקור חוץ (Outsourcing), נס ישראל

עולם מיקור החוץ הינו שילוב אופטימאלי של הבנת הליבה העסקית של הלקוח ויכולות נס כמומחית בניהול תהליכי מיקור החוץ לצורך מימוש מטרותיו העסקיות של הלקוח, בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך מתן ערך מוסף עסקי

02/07/2012 15:17

שירותי מיקור חוץ של נס מבטאים את ערך השותפות עם הלקוח באמצעות יצירת ערך מוסף עסקי אמיתי.

עולם מיקור החוץ הינו שילוב אופטימאלי של הבנת הליבה העסקית של הלקוח ויכולות נס כמומחית בניהול תהליכי מיקור החוץ, לצורך מימוש מטרותיו העסקיות של הלקוח, בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך מתן ערך מוסף עסקי. יצירת הערך האמיתי הינה כמובן, בכל מה שנוגע להתייעלות תפעולית ופיננסית אך מעבר לכך, ביצירת שותפות וחיבור עסקי למטרות הארגון ותרומה לשיפור התוצאות העסקיות אל מול הלקוחות הסופיים ובתחרות הקיימת.

השימוש במודלי מיקור החוץ השונים והייחודים של נס מאפשר ללקוחותינו בכל סדר גודל, להתמקד בתחומי הליבה העסקית בהם הם מתמחים ולהעביר לנס את הניהול והתפעול של שירותי מערך המחשוב במודל של תפעול מערך המחשוב כולו או חלקים ממנו.

נס מציעה פתרונות מיקור חוץ מקצה לקצה במודלים גמישים החל מניהול מחלקות IT שלמות, תחזוקת יישומים, מרכזי מחשוב, צוותי תשתיות, ניהול מרכזי תמיכה ושירות בכל הרמות, ניטור תשתיות הארגון (שו"ב), פעילות מומחים, יועצים ועוד. פעילויות מיקור החוץ הללו, מתבססות על רכיבים מתודולוגיים, הנשענים על ITIL V3, ורכיבים תפעוליים במטרה ליצור מודל אופטימאלי ללקוח תוך ייעול, חסכון ויצירת ערך עסקי ממש של יחידת ה-IT בארגון. מעל לכל אלו, פותח פורטל "יהלום" המוצע כיום ללקוחות מיקור החוץ של נס. אל פורטל "יהלום", אשר הינו פרי פיתוח נס המבוסס על סיפורי הצלחה רבים, זורם כל המידע מכל הרכיבים והמערכות ביחידת המחשב (IT Governance). "היהלום" מאפשר למנמ"ר ליישם את כל המרכיבים הנחוצים לתפעול יחידת המחשב בצורה האופטימאלית ביותר, לקבל תמונה הוליסטית על מערך המחשוב ומערכות המידע, לבצע שיפורים ולקבל החלטות כל העת בזמן אמת.

מתודולוגית עבודה ייחודיות שנס פיתחה ללקוחותיה בארץ היא ה-Remote Sourcing המאפשרת צמיחת הארגון תוך שיפור תפוקות והוזלת עלויות. אנו בנס מבינים כי בתקופה זו כאשר ארגונים רבים בוחנים אפשרויות שונות לצמיחה, התייעלות וחיסכון בעלויות, שימוש בשיטת Remote Sourcing מאפשר השגת מטרות אלו. שיטה זו מעניקה ללקוחות נס יכולות לשיפור ומקסום צרכי הארגון תוך צמיחה, התייעלות ושיפור תפוקות לצד הוזלת עלויות שירות בכל זמן ובכל מצב ומסייע ללקוח להוזיל את עלויות הפיתוח והתחזוקה, להתמודד עם תקופות העומס ולייעל את העבודה. מתודולוגיה זו מבוססת על שילוב של התאמת חבילות עבודה לצורכי הלקוח, לצד תמהיל העובדים, השירותים והמיקום הגאוגרפי אשר להם נזקק הלקוח. כאשר כל אלו נבנות ומורכבות יחד עם הלקוח לטובת תקופות עומס והן לאורך שנים בהתבססות על שילוב פתרונות NEARSHORE ו-OFFSHORE.

הנתונים שלנו ושל לקוחותינו מראים כי עבודה במודלי מיקור חוץ השונים לאורך זמן מאפשרת ללקוח להעלות את רמת התפוקה ובכך לעמוד ביעדים העסקיים של הארגון.

אירועים קרובים