תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שטראוס מים הטמיעה את פתרון ARIS של Software AG בסיוע חברת 'סקר' לצורך אפיון מערך ה-CRM שלה בבריטניה ובסין

03/07/2012 13:52

חברת Software AG ישראל הודיעה כי חברת שטראוס מים, המספקת פתרונות מתקדמים לשתיית מים מקבוצת שטראוס, סיימה בסיוע חברת "סקר", את הטמעת פתרון ARIS שלה לטובת אפיון ומיפוי תהליכים עסקיים במערכת ה-CRM שלה בישראל, בריטניה ובסין.

שטראוס מים הקימה ב-2012 שותפות בתחום מתקני מים ביתיים עם תאגיד Virgin הבריטי בשם Virgin Strauss Water. ב-2011, הוקם מיזם משותף עם תאגיד Haier בשם Haier Strauss Water לשיווק מתקני המים הביתיים בשוק הסיני. במסגרת הקמת השותפות בבריטניה נדרשה חטיבת ה-IT בשטראוס מים ליישם את מערכת ניהול קשרי הלקוחות  של החברה (Siebel CRM), במטרה להתאימה לשוק הבריטי. לאחר ביצוע השלב הראשון של הפרויקט תוך שימוש בכלי Office סטנדרטיים, בחרה שטראוס מים בפלטפורמת ARIS של Software AG, על מנת לאפיין בצורה אחידה ועקבית את מרכיבי המערכת עבור כלל המעורבים ביישום הפרויקט. פרויקט הטמעת המערכת בשטראוס מים ארך כ-10 חודשים והושלם לפני כחודש. בכוונת שטראוס מים לאפיין ולהתאים את מערכת ה-CRM לשוק הסיני באמצעות המסמכים שהופקו על ידי ARIS בחלקו הראשון של הפרויקט.

לירן מלצר, דירקטור Business Logic במטה שטראוס מים: "בחרנו ב-ARIS של Software AG בשל איכות האפיון, יכולת ניהול המידע ובמיוחד החיבור בין תהליכים שהוא יוצר. הגישה התהליכית של ARIS מאפשרת להפיק מסמכי אפיון ברמת פירוט גבוהה הנדרשת בפרויקט אינטנסיבי מסוג זה ומאפשרת לייעל את התהליכים העסקיים בארגון. הדרך הטובה ביותר לדבר וליצור שפה משותפת הינה השפה התהליכית – היא מגשרת בין ה-Business לבין ה-IT. פלטפורמת ARIS מסייעת לצוות הפיתוח להבין טוב יותר את ההגדרות מצד הביזנס, לגזור מהן את צרכי המערכת ובכך לחסוך זמן רב וטעויות הנגרמות מקצרי תקשורת ומאפיון לקוי. התמיכה ותהליך ההטמעה של חברת 'סקר' סייעו לנו ביישום מוצלח של הפתרון".

אירועים קרובים