ג'ון ברייס תפיץ את מוצר WalkMe בישראל

המערכת של הסטארט-אפ הישראלי WalkMe מספקת הדרכה ללקוחות על פעולות ותהליכים שונים באתר בזמן אמת ● מדובר בכלי עם אלגוריתם המזהה את האובייקטים השונים באתר, כגון שדות, טקסט ולינקים, ואינו מצריך התקנה מצד המשתמש ● שחר טביב, סמנכ"ל פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס: "מדובר בכלי פשוט ואינטואטיבי שמותאם לכל הדפדפנים, ושניתן להגדירו בכל השפות"

אגף פיתוח, הדרכה ולמידה מתוקשבת מבית ג'ון ברייס חתם על הסכם שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ WalkMe, במסגרתו יפיץ האגף את מוצר WalkMe, המשמש להדרכת גולשים באתר. מדובר בכלי ווב אינטראקטיבי המספק הדרכה ללקוחות על פעולות ותהליכים שונים באתר בזמן הגלישה. הכלי מופיע כחלק אינטגרלי מהאתר, ומוביל את המשתמש יד ביד במטרה לסייע לו בשימושים שונים, דוגמת מילוי טפסים ותשלומים און-ליין.

לכלי אלגוריתם המזהה את האובייקטים השונים באתר, כגון שדות, טקסט ולינקים, ואינו מצריך התקנה מצד המשתמש. הוא בעל ניסיון מוכח בהקטנת כמות הפניות ל-Help Desk, ובהגברת הגלישה והשימוש באתרי Self Service. יצוין, כי לסטארט-אפ הישראלי ישנם לקוחות בארץ ובעולם, בהם Creditloan, דומינוס ו-Uservoice.

לדברי שחר טביב, סמנכ"ל פיתוח הדרכה ולמידה מתוקשבת בג'ון ברייס, "האגף שם לו למטרה להציע את סל הפתרונות המתקדמים ביותר לשיפור הדרכת הגולשים והגברת חווית הגלישה והשימוש בשירות עצמי, כשייצוג WalkMe הוא צעד טבעי בהגשמת מטרה זו. מדובר בכלי פשוט ואינטואטיבי, שמותאם לכל הדפדפנים, ושניתן להגדירו בכל השפות".

לדברי אייל כהן, מנהל תוכנית השותפים ב-WalkMe, "מבחינתנו, ג'ון ברייס הוא השותף האידאלי להפצת המערכת שלנו. מעבר לניסיון הרב שלהם בתחום ההדרכה והמחויבות שלהם ללקוחותיהם, בחרנו לעבוד עמם לאור המקצועיות הגבוהה שהפגינו בתהליך מולנו ולאחר שהציגו הבנה מעמיקה במגוון הצרכים עליהם עונה המערכת שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים