תוכן שיווקי

Red Hat Enterprise Linux 6.3 – עתה בזמינות גלובלית

04/07/2012 15:00
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, שחברת מטריקס הנה מפיצתה הרשמית בישראל, הודיעה על הזמינות הגלובלית של פלטפורמת מערכת הפעלה Red Hat Enterprise Linux 6.3.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי המערך העשיר של תכונות ב-Red Hat Enterprise Linux 6.3 נובע ממקורות רבים, כולל מהנדסי רד האט, שותפים ולקוחות, כמו גם קהילת הקוד הפתוח. דרך החדשנות שנרתמה באמצעות ecosystem חזקה ותוססת, מספקת המהדורה החדשה לארגונים טכנולוגיה בשלה ויציבה, הנתמכת ע"י ארגון תמיכה עולמי זוכה פרסים.

Red Hat Enterprise Linux ממשיכה לחזק את מעמדה כמערכת הפעלה מובילה בסביבות היברידיות בהן לקוחות מצפים לעקביות, יציבות, ועם זאת גמישות. זאת ליצירת תבניות תשתית סטנדרטיות ברחבי סביבות פיזיות, וירטואליות והענן. מעמד חזק זה מודגם דרך תכונות הכוללות מחיקת דיסק מאובטחת, ושינוי חי של גודל  volume של אורחים וירטואליים. תכונות אלה ונוספות מייצגות את השידוך של יכולות מרכזיות כמו אבטחה וניהול משאבי אחסון, עם ארכיטקטורות הדור הבא, כולל ענן ווירטואליזציה.

במהדורות ביניים (minor releases) של Red Hat Enterprise Linux נעשים שיפורים כדי לנצל את ההתקדמות העדכנית ביותר של שותפי חומרה – OEM's. זה כולל דרייברי התקנים מעודכנים עבור מגוון רחב של ציוד היקפי, וגם תכונות שונות כמו קומפיילר אופטמיזציה  עבור משפחת מעבד Intel Xeon E5.

Red Hat Enterprise Linux 6.3 כוללת שיפורים ויכולות חדשות המספקים תפקודיות עשירה במיוחד בתחומי כלי פיתוח, וירטואליזציה, אבטחה, סקלאביליות, מערכות קבצים, ואחסון. יכולת חדשה הזמינה עתה כחלק של המנוי ל- Red Hat Enterprise Linux, מאפשרת ללקוחות לנהל ביעילות מנויים באופן מקומי, ולספק דוחות על הפצת מנויים וניצולת.  זה עוזר לאפשר התאמה (compliance), שדרוגים, ותכנון לטווח ארוך.

יכולת חדשה זמינה כעת במסגרת מנוי Red Hat Enterprise Linux, המאפשרת ללקוחות לנהל ביעילות את המנויים באופן מקומי, ומספק תדיווחים על חלוקת מנוי וניצול. זה עוזר להקל על תאימות, שדרוגים, ועל תכנון ארוך טווח. Red Hat Enterprise Linux Asset Management – SAM, מופעלת על ידי מנהל המנוי באמצעות סרטיפיקציה X.509, שיטת ברירת המחדל עבור לקוחות הרושמים מערכות חדשות על Red Hat Enterprise Linux 6.3.

אירועים קרובים