סלקום משיבה מלחמה: תשיק תוכנית תקשורת משפחתית ללא הגבלה

החבילה החדשה, סלקום טוטאל, תוצע ללקוחות החברה החל ממחר, ותכלול שלושה קווי סלולר משפחתיים עם שיחות, הודעות SMS וגלישה ללא הגבלה - ב-2 מהירויות משתנות ● בנוסף, תכלול החבילה קו טלפון ביתי של נטוויז'ן עם שיחות ללא הגבלה, שירות אינטרנט של נטוויז'ן במהירות 10 מגה-בייט, נתב אלחוטי ושיחות ל-55 יעדים בחו"ל למספרים ניידים ונייחים ללא הגבלה - גם מקווי הסלולר וגם מהקו הביתי ● יוני סבג, סמנכ"ל השיווק: "ריכוז השירותים תחת חשבונית אחת הינו צורך אמיתי של הצרכן, והיום אנו מציעים שימוש בכלל השירותים ללא הגבלה ובעלות אטרקטיבית ביותר לכל המשפחה"

מרגע שהחלו לפעול גולן טלקום והוט מובייל (Hot Mobile) אין יום אחד של שקט, וכל מפעילות הסלולר הוותיקות כבר חידשו את החבילות שהן משווקות יותר מפעם אחת. סלקום, שהודיעה על חבילות חדשות לפני כחודש, מפתיעה היום (ד') עם הצעות חדשות לסל תקשורת משפחתי.

החבילה החדשה, סלקום טוטאל, תוצע ללקוחות החברה החל ממחר, ותכלול שלושה קווי סלולר משפחתיים עם שיחות, הודעות SMS וגלישה ללא הגבלה, ב-2 מהירויות משתנות. בנוסף, תכלול החבילה קו טלפון ביתי של נטוויז'ן עם שיחות ללא הגבלה, שירות אינטרנט של נטוויז'ן במהירות 10 מגה-בייט, נתב אלחוטי במתנה ושיחות ל-55 יעדים בחו"ל למספרים ניידים ונייחים – ללא הגבלה גם מקווי הסלולר וגם מהקו הביתי.

המהלך של סלקום מדגיש את התבססות השוק על קבוצות תקשורת גדולות, שמציעות סלי תקשורת משולבים. כך, סביר להניח, כי בעתיד יצטרפו לחבילות גם שירותי הטלוויזיה. מפעילות הסלולר החדשות, בעיקר גולן טלקום ומפעילות ה-MVNO, יתקשו מאוד לעמוד בתחרות לאור הרף הגבוה שמציבה כעת סלקום. נראה, כי ההצעה האגרסיבית של סלקום נועדה לחסל את הקטנות, ומנגד גם להוביל למענה מצד הקבוצות הנוספות – בזק, פרטנר והוט. דומה שעד כה ראינו רק קדימונים לתחרות העזה המתחוללת בשוק התקשורת על כל לקוח, אך כעת חורגת התחרות מתחום הסלולר בלבד ונכנסת לכל תחומי התקשורת – טלפון קווי, שיחות בינלאומיות, שירותי אינטרנט, ובקרוב גם שירותי טלוויזיה רב ערוצית.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר כי "קבוצת סלקום מביאה את המהפכה הבאה בעולם התקשורת בישראל. מהיום כל הוצאות התקשורת של המשפחה מרוכזת בחברה אחת, עם חשבון אחד ושירות אחד, ובמחיר ללא תחרות".

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק, ציין כי "השינויים המתרחשים בשוק התקשורת בתקופה האחרונה, העלו גם את מודעות הצרכן הישראלי לכלל עלויות התקשורת – הסלולר, הקו הביתי והאינטרנט הביתי. ריכוז השירותים תחת חשבונית אחת הינו צורך אמיתי של הצרכן, והיום אנו מציעים שימוש בכלל השירותים ללא הגבלה ובעלות אטרקטיבית ביותר לכל המשפחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים