!We תשדרג מערך האחסון של קבוצת אפריקה ישראל; היקף הפרויקט: חצי מיליון שקלים

הפרויקט, שייערך גם בחברות הבנות של קבוצת אפריקה ישראל, יכלול הטמעת מערכות אחסון N-Series N3400 של יבמ לאתר הראשי, ותוספת של מדפי דיסקים להגדלת נפח האחסון לאתר ה-DRP של החברה ● זאביק הירשמן, מנמ"ר קבוצת אפריקה ישראל: "בחרנו בחלופה היעילה מבחינת עלות תועלת, תוך חיסכון משמעותי ברכש ל-DR ובתשלומי תחזוקה"

!We מקבוצת חילן תשדרג את מערך האחסון של קבוצת אפריקה ישראל. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים בעוד כחודש וחצי. היקף הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

פרויקט השדרוג ייערך בקבוצת אפריקה ישראל ובחברות הבנות של הקבוצה. במסגרת הפרויקט אנשי !We יטמיעו מערכות אחסון N-Series N3400 של יבמ (IBM) לאתר הראשי, ותוספת של מדפי דיסקים להגדלת נפח האחסון לאתר ה-DRP של החברה. בנוסף, יוטמעו מערכות אחסון לחברות בנות נוספות של הקבוצה.

זאביק הירשמן, מנמ"ר קבוצת אפריקה ישראל, אמר כי "עקב הטמעת מתודולוגיות גושן, ISOX, הוספת מערכות גלובליות לרבות ERP, והעלאת רמת הביצועים הנדרשת בקבוצה – נוצר צורך טכנולוגי בשדרוג מערכי האחסון הקיימים. בחרנו בחלופה היעילה מבחינת עלות תועלת, תוך חיסכון משמעותי ברכש ל-DR ובתשלומי תחזוקה".

אורה אריאל, מהנדסת מערכות ב-!We, אמרה כי "פרויקט השדרוג שנבצע בחברת אפריקה ישראל ישפר את ביצועי מערכת האחסון ויספק להם מערך יעיל וחזק יותר. הגידול בהיקף המידע באפריקה ישראל חייב אותם לשדרג את מערך האחסון שלהם ובנינו עבורם את הפתרון המתאים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים