הערכות: אינטל תוריד את מחירי מעבדי ה-Core i3 החדשים כדי לקדם את מכירות ה-UltraBook

החברה תוריד בעתיד הקרוב את מחירי המעבדים הללו ב-25 עד 27 דולרים, כדי לנסות להוריד את המחיר הסופי של המחשבים החדשים מתוצרתה, במטרה לסייע לחברות המשווקות אותו ● מעבד שתי ליבות במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ. מחיר המעבד נכון להיום הוא 225 דולרים ברכישת 1,000 יחידות כך שמדובר לכל היותר בהנחה של 10% ● ככל הנראה, הנחה זו תיושם גם בדגמים נוספים של המעבד, שאמורים לצאת עד סוף השנה

אינטל (Intel) עומדת להוריד את המחירים של מעבדי ה-Core i3 החדשים, ממשפחת ה-Ivy Vridge, כדי לקדם את מכירות ה-UltraBook – כך עולה מהערכות בשוק. לפי דיווח בעיתון הסיני The Commercial Times, אינטל תוריד בעתיד הקרוב את מחירי המעבדים הללו ב-25 עד 27 דולרים, כדי לנסות להוריד את המחיר הסופי של המחשבים החדשים מתוצרתה, במטרה לסייע לחברות המשווקות אותו.

נכון להיום, הפורטפוליו של אינטל מציג מעבד אחד בלבד ברמת ה-Core i3. מדובר בדגם i3-3217U, מעבד שתי ליבות במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ. מחיר המעבד נכון להיום הוא 225 דולרים ברכישת 1,000 יחידות כך שמדובר לכל היותר בהנחה של 10%. ככל הנראה, הנחה זו תיושם גם בדגמים נוספים של המעבד, שאמורים לצאת עד סוף השנה.

ההחלטה הזו של אינטל מגיעה אחרי שורה של מהלכים שביצעה החברה, כולל השקעה אדירה בפיתוח שלדה קלה וזולה יותר, ואולי גם יוקרתית פחות, עבור מחשבי ה-UltraBook. כמו כן, לפי הערכות בשוק, החברה ניסתה להפעיל לחצים על יצרניות המחשבים לקצץ עוד קצת ברווחים שלהן. מהלך זה לא צלח, בין היתר מאחר שלפי דו"חות, כמו זה של חברת iSuppli, עומד אחוז הרווח השולי של היצרניות כיום על פחות מ-7%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים