פרודוור תטמיע מערכת CRM של מיקרוספט ב-א.ד.י מערכות בהיקף 700 אלף שקלים

המערכת תאפשר ל-א.ד.י מערכות לנהל את חווית הלקוח בכל אינטראקציה שהוא יקיים עם החברה, תוך שימוש בערוצי התקשרות רחבים ונוחים ● היא אף תאפשר מיכון של תהליכים, שיפור מערך המדידה והבקרה בחברה וניהול מבוסס ביצועים, ניהול תהליכי אב חוצי ארגון, כלי עבודה אינטואיטיבי לעובדים

פרודוור תטמיע מערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft) בחברת א.ד.י מערכות. הפרויקט החל בימים אלה ועתיד להסתיים בסוף שנת 2012. היקפו הכספי נאמד ב-700 אלף שקלים.

א.ד.י מערכות עוסקת במתן פתרונות כוללים ומקצועיים בתחומי השמע, המולטימדיה, המיגון והאיתור ומערכות יוקרה ותקשורת מתקדמות לרכב.

מערכת ה-CRM שתוטמע בחברה תשרת כ-50 משתמשים. היא תאפשר ל-א.ד.י מערכות לנהל את חווית הלקוח בכל אינטראקציה שהוא יקיים עם החברה, תוך שימוש בערוצי התקשרות רחבים ונוחים, תאפשר מיכון של תהליכים, שיפור מערך המדידה והבקרה בחברה וניהול מבוסס ביצועים, ניהול תהליכי אב חוצי ארגון, כלי עבודה אינטואיטיבי לעובדים ועוד.

הפרויקט נולד כפועל יוצא של פרויקט התייעלות ושיפור תהליכים המתקיים זה כמה חודשים באגף השירות של א.ד.י מערכות ומבוצע בשיתוף שרון הרשקוביץ, יועצת חיצונית, שתנהל גם את פרויקט ה-CRM מטעם הלקוח מול פרודוור.

אמיר שכטרמן, מנכ"ל א.ד.י מערכות, אמר ש-"פרויקט ה-CRM יחתום סדרת מהלכים אסטרטגיים שנועדו לאפשר לחברה את המשך התפתחותה המהירה, תוך הקפדה על מתן כלים טכנולוגיים תומכים, המאפשרים לשפר את ביצועי החברה הגבוהים ומבטיחים את פעילותה כחברה מובילה בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים