תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לאן נעלמים הבכירים בכל שבועיים?

סדרת מפגשי בכירים פותחת צהר למנכ"לים, סמנכ"לים ומנמ"רים להיכרות עם חזון הארגון החברתי של החברה החדשנית בעולם

05/07/2012 14:50

Salesforce.com ובלאט-לפידות יישומים ארגוניים מדווחות על השקה מוצלחת של סדרת מפגשים למנהלים בכירים, Executive Workshops, המתקיימים בכל שבועיים ומציעים למשתתפיהם הצצה לעולם ה-Social Enterprise – חזון חברת Salesforce.com בנוגע לחיבור, שיתוף מידע והתנהלות ארגונית בעולם שבו הלקוחות והעובדים חיים ברשת החברתית.

המפגשים מתקיימים במשרדי Salesforce.com בתל-אביב אחת לשבועיים, כאשר תכניו של כל מפגש מותאמים למוזמנים. עד כה נערכו מפגשים שיועדו למנכ"לים וסמנכ"לי מכירות, ולסמנכ"לי שירות ותמיכה, והמפגש הקרוב – שיחול ב-17.7, מיועד למנמ"רים. בין המשתתפים במפגשים האחרונים – בכירים מתעשיית ההיי-טק, התחבורה, האבטחה ועוד.

"בכוונתנו לחזור ולקיים את המפגשים בהתאמה לתחומי העניין של הבכירים, בסבב קבוע של אחת לחודש וחצי", אמר יוסי מזרחי, מנהל מכירות בבלאט-לפידות. "הבכירים שנכחו גילו עניין רב בתפיסת הארגון החברתי ורובם מבינים את התועלת הרבה הגלומה לארגוניהם במעבר לעבודה עם מוצרי Salesforce.com. בימים אלה אנו שוקדים על התאמת מפגש ייחודי בסדרה שיותאם לתחומי העניין של יועצים ארגוניים בכירים, ויתקיים בספטמבר".

מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט לפידות, השתתפה בשני המפגשים האחרונים: "קיום ה-Executive Workshops הוא דוגמה נוספת לשיתוף הפעולה ההדוק בין Salesforce.com לבלאט-לפידות, שותפתה הבכירה בישראל. העניין שמגלים בסדנאות הללו בכירים מכל המגזרים – מקמעונאות, דרך תחבורה, ועד סטארט-אפים, בתי השקעות וגופים פיננסיים, מחזק את העובדה שתפיסת הארגון החברתי היא תפיסה נדרשת שיש בה צורך אמיתי לארגונים של היום ומחר. המפגשים מסייעים לארגונים להתחיל את השינוי וכמובן שאנחנו מלווים אותם לאורך כל הדרך ומבצעים התאמות לפי צרכיו היעודיים של כל ארגון".

אירועים קרובים