השולחן העגול של מטריקס ו-BMC
מטריקס ו-BMC ערכו השבוע מפגש שולחן עגול בנושא ITSM Everywhere באמצעות פתרון ה-ITSM של BMC, שמדורג כפתרון יחיד ברביע המובילים של גרטנר. המפגש התקיים בבית מטריקס ועסק בתחומים החדשניים והחמים ביותר בתחומי ה-Service Desk, ניהול שינויים, Problem Management, ניהול נכסים, ניהול SLA וניהול Service Catalog.
יורם אלול – מנהל איזור ישראל ותורכיה בחברת BMC, ויגאל שחק – מנהל פעילות BMC במטריקס, ארחו את המפגש, במסגרתו דנו הנושאים הבאים: כיצד יכול ה-Service Desk לפתור יותר תקלות בקו הראשון, ניהול 360 מעלות של מחזור החיים של בקשות שירות, תקלות, שינויים ותצורה, כיצד להגדיל את צוות התמיכה בלי להוסיף כ"א, ניהול התמיכה באמצעות פתרון ITSM בענן, מערך תמיכה בטלפון הנייד ועוד.
בנוסף נחשפה טכנולוגיית ה-Abydos (אבידוס) החדשה של BMC, המאפשרת "לצייר תהליכים חדשים ללא כתיבת קוד" והצצה ראשונה לגירסת הבטא של הגירסה החדשה של גירסת BMC Remedy 8.0 הישר מהמעבדות של BMC.