גוגל משיקה קמפיין בינלאומי להתרת נישואין בין בני זוג מאותו מין

היעד של החברה הוא להפעיל את מסע הפרסום בכל מדינה שבה יש לגוגל משרד מקומי, אך בשלב ראשון יושם הדגש בעיקר על מדינות שבהן קיימים בפועל חוקים כנגד הומוסקסואליות ● בגוגל מקווים שחברות בינלאומיות נוספות יצטרפו למהלך, על מנת להפעיל לחץ משותף על הממשלות במדינות אלה

לאחר שבסרטון וידיאו שפרסמה גוגל (Google) במהלך חג האהבה, בפברואר האחרון, הובעה תמיכה בנישואין בין בני זוג מאותו מין – עומדת כעת ענקית האינטרנט להשיק מסע פרסום עולמי תחת הכותרת "Legalize Love"; כך הודיעו מנהלי החברה בוועידת Global LGBT Workplace Summit  שנערכת השבוע בלונדון. בשלב ראשון יפנו בחברה לממשלות של פולין וסינגפור, אמר מארק פלמר-אדג'קומב מגוגל בנאומו בוועידה.

"בסינגפור רוצים להיות מרכז פיננסי עולמי ומדינה מובילה בעולם, ולשם כך עליהם להתייחס בצורה שווה לכל בני האדם, ללא קשר לנטיות מיניות", אמר פלמר-אדג'קומב. היעד של החברה הוא להפעיל את מסע הפרסום בכל מדינה שבה יש לגוגל משרד מקומי, אך בשלב ראשון יושם הדגש בעיקר על מדינות שבהן קיימים בפועל חוקים כנגד הומוסקסואליות. בגוגל מקווים שחברות בינלאומיות נוספות יצטרפו למהלך, על מנת להפעיל לחץ משותף על הממשלות במדינות אלה.

עוד אמר בוועידה הארי גסקל מארנסט אנד יאנג (Ernst and Young), כי "כדי לשנות דברים, ממשלות יכולות להפעיל לחץ דיפלומטי, ארגונים לא ממשלתיים יכולים להציג עובדות וטיעונים, ותאגידים יכולים ליישם כוח כלכלי. לכך יקשיבו אפילו במדינות הפסיביות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים