סמסונג: מקור אנרגיה חיצוני הוא שגרם לשריפת מכשיר גלאקסי S3

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם, שפנתה לחברת שירותי ייעוץ בנושא שריפות ופיצוצים לאחר הדיווח על שריפה שפרצה במכשיר הגלאקסי S3 בחודש שעבר, טוענת כי לא היה פגם במכשיר שהוביל לשריפתו ● מתוצאות החקירה עולה, כי מדובר בנזק שנגרם "כתוצאה מכמות גדולה של אנרגיה ממקור חיצוני"

סמסונג (Samsung), יצרנית הסלולר הגדולה בעולם, הודיעה בבלוג הרשמי של החברה, כי מכשיר הגלאקסי S3 שלה אינו הגורם לשריפה שפרצה בו. על פי הפרסום, "מקור אנרגיה חיצוני הוא זה שייצר את החום שגרם לשריפת המכשיר".

כזכור, בחודש שעבר דיווח אדם מדאבלין, אירלנד, על שריפה שפרצה בגלאקסי S3 שלו בעת שהיה מונח על לוח המחוונים במכוניתו, ואף צירף תמונות המעידות על האירוע. על פי דיווחו, בשעה שנהג, "לפתע נשמע פיצוץ מן המכשיר, ופרצה ממנו להבה לבנה וניצוצות".

לאחר המקרה, פנתה ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית לחברת FI-UK – חברה המספקת שירותי ייעוץ בנושא שריפות ופיצוצים, שתחקור את הסיבות להתפוצצות המכשיר. בבלוג שלה, מציינת סמסונג, כי סיפקה לחברת החקירות כמה מכשירים, כמו גם את המכשיר שנשרף, לצורך סדרה של בדיקות. "תוצאות החקירה קובעות", כתבה סמסונג בבלוג, "כי הדרך היחידה לגרום לנזק הדומה לזה שנצפה במכשיר המסוים של המשתמש היא למקם את המכשיר אות חלק מרכיביו בקרבת מכשיר מיקרוגל ביתי".

בנוסף, הציגה סמסונג בבלוג את הדיווח האחרון של בעל המכשיר. מדבריו עולה, כי המכשיר טופל לאחר שנרטב במים, וכי הנזק "נגרם כתוצאה מכמות גדולה של אנרגיה ממקור חיצוני", שכנראה השתמשו בה לצורך ייבוש המכשיר. "לא היה שום פגם במכשיר. לא היתה זו פעולה מכוונת, אלא סתם טעות טיפשית", הוא כתב.

אירועים קרובים