תוכן שיווקי

חברת !We משיקה שירותי ניהול אירועי אבטחת מידע (SIEM) בענן ללקוחות SMB

שירותי אבטחת המידע המתקדמים יוצעו ללקוחות SMB במסגרת we!Cloud

09/07/2012 12:57

!We מקבוצת חילן, אחת מספקיות שירותי מחשוב הענן המובילות בישראל בתחום ה-IT, מרחיבה ומקדמת את תחום שירותי הענן לתחום אבטחת המידע. שירות ניהול אירועי אבטחת מידע (SIEM) בענן יספק ללקוחות SMB את האפשרות לנטר אירועי אבטחת מידע (SIEM) על בסיס פלטפומת הפתרון של חברת ArcSight מבית היוצר של HP ESP, בתוך מודל הענן we!Cloud של החברה. שירותי ה-SIEM בענן יספקו ללקוחות התראות בזמן אמת, דוחות מזומנים לפי צרכי הלקוחות, פעולות יזומות ובקרות על הנעשה בתוך הארגון.

כיום, לקוחות SMB נוטים לרכוש את פיתרון ה-SIEM כאשר קיימת רגולציה אשר מחייבת את הארגון לכך. על כן החליטה חברת !We לספק ללקוחות בסדר גודל שכזה את האפשרות לרכוש את הפיתרון כשירות SaaS (ר"ת Security as a Service) בתוך ה-we!Cloud. במסגרת שירות זה, לקוחות ישלמו סכום חודשי עבור שירותי ה-SIEM על בסיס פלטפומת הפתרון של חברת ArcSight מבית היוצר של HP ESP.

במסגרת השירות, הלקוח יעביר את הלוגים שלו מוצפנים, אשר יוכנסו לתוך מערכות ניטור אירועי אבטחת מידע של חברת !We. הלקוח יקבל דוחות מתוזמנים ואוטומטיים לפי צרכי החברה , מנגנון התראות מסביב לשעות היממה, דוחות בקרה ועוד וכל זאת לפי תקנים הנדרשים מהחברה.

לדברי טל וייסר, מנכ"ל משותף בחברת !We: "אנו ערים לבעיה כי חברות SMB מעוניינות בשירות SIEM, אך אינן רוכשות אותו מסיבות כגון: הקצאת משאבים לטובת הפיתרון, מגבלות תקציביות ועוד. השירות של SIEM בענן יספק ללקוחות אלה את האפשרות להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום האבטחה ולהינות מהידע והניסיון שצברה We! לאורך 10 השנים האחרונות ובכך לקבל את הפיתרון במתכונת של שירות מבוסס ענן".

"שירותי we!Cloud מסופקים באמצעות ה-Data Center המתקדם ביותר כיום בישראל", הוסיף וייסר. "מתקן זה נבנה עבור הלקוחות העסקיים של !We והוא משלב את כל החוזקות והידע הרב שנצבר בחברת !We במאות פרוייקטים שביצעה החברה בתחומי אחסון, גיבוי, וירטואליציה, תקשורת נתונים ואבטחת המידע.כעת גם נוכל לספק פתרון אבטחה יעיל נוסף ללקוחות SMB, במתכונת של שירות מנוהל ובכך לאפשר ללקוחות הללו לעמוד בתקנים ודרישות רגולטוריות".

אירועים קרובים