תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט-לפידות יישומים ארגוניים

09/07/2012 13:01

1.    בעיצומה של שנת 2012 ולקראת הוועידה המשותפת עם Salesforce.com החודש, נשמח להתעדכן על הפעילות שלSalesforce.com  ובלאט-לפידות בשוק הישראלי?
שנת 2012 היא שנה של המשך התפתחות וצמיחה הן מבחינת בלאט-לפידות יישומים ארגוניים והן מבחינת Salesforce.com. בלאט-לפידות כמובילה בתחום מחשוב הענן בישראל וכשותפת הזהב הראשונה והיחידה בישראל של חברת Salesforce.com העולמית, ממשיכה לייצר הזדמנויות עסקיות ולהגדיל את הניסיון שלה בהטמעה ובפיתוח על פלטפורמת הענן. כיום, לאחר למעלה מ-600 פרויקטים בארץ ובעולם בלאט-לפידות מביאה מנסיונה העשיר וממשיכה להוביל את פעילות הענן בישראל.

Salesforce.com היא כבר מזמן לא רק חברת CRM: היא מציעה פתרונות אפליקטיביים לארגונים בכל סדר גודל. היום, חברה שרוצה לבחון אפליקציות בענן או פלטפורמת פיתוח בענן חייבת לבחון את Salesforce.com כחברה המובילה בתחום. האתגר הגדול שלנו כשותפים, הוא ללמד את היתרונות הברורים שיש לארגונים בפלטפורמת הפיתוח בענן על פני האלטרנטיבות ולהעביר לקוחות מטכנולוגיה אחרת לטכנולוגיה זאת.

הכנסותיה של בלאט-לפידות צומחות בעשרות אחוזים מדי שנה, זאת הודות לחינוך השוק והובלת מכלול פתרונות הענן מאז שהיה בחיתוליו – לפני 6 שנים – ועד היום. החזון שלנו – להוביל את לקוחותינו, שותפינו והעובדים שלנו להצלחה עסקית בענן – בא לידי מימוש, והחל משנת 2011 ניתן לראות שהוא מגיע לארגונים בכל מגזר וגודל, גם ל-SMB וגם לארגוני אנטרפרייז. על מנת להצליח לתמוך בצמיחה של השוק, בלאט-לפידות ממשיכה לגייס ולהשקיע בכח האדם במטרה להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומקצועי לכל לקוחותינו ברחבי העולם ובמיוחד בישראל.

2.    מהן התוכניות שלכם בהרחבת עיסוקים ועסקים, וכניסה לתחומים חדשים?
חדשנות היא אחד מערכי הדגל שלנו ולכן תחומים חדשים נבחנים כל העת על מנת לאפשר ולהזין את הצמיחה. כפי שהובלנו את כניסת מיחשוב הענן לישראל נמשיך לקדם את תפיסת ה-Social Enterprise בישראל, מפני שאנחנו מאמינים שהיא תפיסה הצופנת בחובה את הגמישות והחדשנות שמבטיחות את ההצלחה העסקית של כל ארגון, בכל גודל ומכל תחום.

אנו מתכננים להשתמש בטכנולוגיה של Salesforce.com ובמוצרים החדשים והמשלימים שלה בכדי להעביר חברות ישראליות נוספות למודל של מחשוב עננים ציבורי ובפרט לאימוץ תפיסת הארגון החברתי, שהוא חדשני, יעיל וממקסם משאבים. מעבר להרחבת סל המוצרים, אנחנו מתכננים להיכנס בצורה רחבה יותר  לענפי הסלולאר והקמעונאות. בלאט-לפידות מבטיחה להמשיך להוביל את הלקוחות למהפך ולהצלחה עסקית.

3.    מה הערכתך לגבי מצב השוק הישראלי היום והצפוי לשנים הקרובות?
אנחנו עומדים בתחילתו של עידן חדש: הארגון החברתי. Salesforce.com משקיעה המון משאבים בקידום התפיסה החברתית מתוך אמונה שהעובדים והלקוחות כבר נמצאים שם – ועכשיו צריך להביא את את הארגון לפעול בסביבה שטבעית לאנשים. אין ספק שבשנים הקרובות תפיסת הארגון החברתי תצמח משמעותית, אנליסטים טוענים כי יותר ויותר חברות יתחילו לפעול בפורמט המחבר בין הגורמים השונים בחברה ובין החברה ללקוחותיה באופן המביא למיקסום משאבים, שיתוף מידע וידע, שיפור השירות והרחבת הביזנס ולא עוד בתקשורת מיילים.

גם תחום המובייל מתחיל להיות חלק בלתי נפרד מתמהיל הפעילות של הארגונים בישראל. הרשת החברתית המתפתחת והרגלי העבודה במתכונת מובייל יביאו לכך שיותר ויותר אפליקציות יפותחו בשנים הבאות ובהתאם גם שיטות השיווק כבר הולכות ומשתנות למכוונות לקוח. כפי שהובלנו את מהפכת הענן בכך שהיינו בין חלוצי הענן בישראל, כך אנחנו בבלאט-לפידות נוביל את מהפכת הארגון החברתי בישראל, ונהיה החלוצים הנושאים את הבשורה.

אירועים קרובים