תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שימוש בסביבה וירטואלית של SUSE Linux ליישומי SAP

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, תקיים ב-18 ביולי יום עיון בנושא SAP בסביבת לינוקס

10/07/2012 15:13
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

ההתמודדות של מערכות מיחשוב פתוחות עם עומסי עבודה מגבירה את הצורך של ארגונים גדולים לצמצם עלויות הכרוכות בכך. ארגונים רבים צמצמו את העלויות שלהם (TCO) עבור יישומי SAP, עד כ-80%, באמצעות וירטואליזיה ואיחוד שרתים. אותם ארגונים שיפרו גם את רמות השירות על ידי ניצול יעיל יותר של פונקציונליות הגירה, באמצעות  מערכות בקרה.

יותר ויותר פעמים ארכיטקטים בתחום SAP מחליטים להשתמש בסביבות וירטואליות  למוצרים שלהם. הסיבה לכך הינה שלמערכות SAP בסביבות וירטואליות יש יתרונות רבים על מערכות SAP הרצות בסביבות פיזיות. פעילות בסביבה וירטואלית מאפשרת לנצל ביעילות רבה יותר את משאבי המערכת, להריץ מספר מכונות וירטואליות עם מערכות SAP ומסדי נתונים על שרת יחיד, ולחלק משאבים ועומסים בין כמה שרתים וירטואליים.

מערכת ההפעלה SUSE Linux for SAP תומכת במלואה בסביבות SAP וירטואליות ומסייעת רבות בהתמודדות עם עומסי העבודה בצורה יעילה ואמינה. SUSE Linux הינה הפצת הלינוקס הראשונה שהוסמכה על ידי SAP ונחשבת לפלטפורמה המועדפת וכפלטפורמת הפיתוח העיקרית של SAP. SAP HANA הינו Appliance המותקן כברירת מחדל על SUSE Linux (מערכת ההפעלה היחידה הנתמכת).

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות תקיים יום עיון בנושא SAP בסביבת לינוקס, ב-18 ביולי 2012, בשעה 09:00 בחדר ההדרכה "ליאונרדו", בניין 10, קרית עתידים, תל-אביב. בכנס ירצו מומחים ממעבדת הלינוקס של SAP  בגרמניה. יום עיון זה מביא לידי ביטוי את השותפות ההדוקה בין SUSE ל-SAP הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של טכנולוגיות ופתרונות. במסגרת השותפות עובדים מפתחים של SUSE עובדים במשותף עם אנשי SAP במעבדות של החברה, על מנת להבטיח את יכולת העבודה ההדדית בין המוצרים והשירותים של שתי החברות.

SUSE מציעה ללקוחות SAP תמיכה משולבת במקום אחד (single point of contact) גם עבור מערכת ההפעלה וגם עבור האפליקציה. באופן זה ניתן לפתוח קריאת שירות בכל אחת מהחברות לקבלת תמיכה ותחזוקה. עדכון ההפצה וערכות השירות מתבצע בערוץ נפרד וייעודי ובכך מובטחת התאמה ייחודית של מערכת ההפעלה SUSE Linux למערכות SAP.

SUSE Linux for SAP מותאמת ליישום מהיר ופשוט למערכות SAP באמצעות תהליכי אוטומציה להתקנת המערכת יחד עם רכיבי צד שלישי אשר אינם קיימים בחבילת ההתקנה הבסיסית של SAP. ההתקנה מכוונת לאינטראקציה מינימאלית עם המיישמים ומבטיחה התקנה עם מינימום טעויות אנוש.

SUSE מציעה חבילת פתרונות מלאה המאפשרת זמינות מרבית של מערכות ה-SAP. ההפצה כוללת מערכות cluster לשרידות גבוהה של שרתים פיזיים ווירטואליים. ה-cluster מבוסס על מערכות הקבצים NFS ו-OCFS2. אין צורך יותר בפתרונות צד שלישי עבור high-availability cluster. חבילת הפתרונות תומכת בצורה מלאה בסביבות הוירטואליות Xen, KVM and VMware.

SUSE Linux for SAP Applications מותאם ליישומים SAP הקיימים בשוק ובעל יכולות ייחודיות ל-SAP. השימוש במערכת ההפעלה SUSE Linux for SAP מאפשר לפרוס את יישומי SAP במהירות רבה הנמדדת בשעות ולא ימים. אשף ההתקנה של SUSE Linux for SAP מתקין שני פתרונות תוכנה: SAP ותשתית לינוקס בסיסית. תהליך פשוט זה משלב בצורה חלקה התקנה של SAP ויישומים עם ההתקנה של SUSE Linux ועל ידי כך ניתן בקלות לשלב רכיבי צד שלישי שלא היו במסגרת חבילת הפתרון המקורית של SAP.

אירועים קרובים