תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת המחקר הבינלאומית Frost & Sullivan העניקה ל-Waterfall Security Solutions את פרס ה-Best Practice לאבטחת רשתות תעשיתיות לשנת 2012

10/07/2012 15:18

בהתבסס על המחקר האחרון של חוקרי חברת המחקר הבינלאומית Frost & Sullivan, המכסה את תחום אבטחת רשתות ומערכות בקרה תעשייתיות, נבחרו מוצרי חברת Waterfall כפתרונות המובילים בתחום המציעים הגנות יעילות ומתקדמות מול איומי ה-Cyber החדשים. הפרס מחזק מעמדה של חברת Waterfall כמובילת שוק עולמית בהגנה רשתות SCADA מפני מתקפות Cyber. מוצרי ה-Gateway להעברת מידע חד-כיוונית להגנה על תשתיות קריטיות נבחרו כמובילים בתחומם. Frost & Sullivan הגדירה את מוצרי חברת ווטרפול כ-"must have" לתשתיות קריטיות וסביבות תעשייתיות.

לקוחות המוגדרים כבעלי תשתיות לאומיות קריטיות – Critical National Infrastructure, רגישים מאוד לנושא אבטחת סייבר ומשקיעים בו מאמצים רבים. תשתיות אלו משפיעות באופן ישיר על רווחת האוכלוסיה ולכן מהווים יעד לתקיפה מרכזית לתוקפים שונים, בעלי אופי טרוריסטי וקרימינלי. הגנה על נכסי מפתח ותשתיות קריטיות, צמצום זמני ההשבתה, תקציבים מוגבלים, אבטחה והגנה על רשתות אלו הינם הצרכים  המרכזיים של כל מפעיל מערכות בקרה.

המוצרים של חברת  Waterfall, אשר תוכננו באופן ייעודי לסביבות אלו, מאפשרים זמינות מידע בזמן אמת על בסיס קישור מאובטח חד כיווני ובכך מייצרים הפרדה פיזית בין הרשת התעשייתית הקריטית לרשת המנהלתית. מערכות ווטרפול מספקים מניעת התקפה חיצונית  תוך כדי העברת מידע On-Line באופן אמין ובטוח.

"ערוץ הגישה לרשת היא הנקודה הפגיעה ביותר, ולכן נדרש תשומת לב מיידית למערכות המחברות את הרשת התעשייתית, המוצרים של חברת  Waterfall Security Solutions מספקים את הביטחון האופטימלי עבור רשתות אלו באופן האמין ביותר והיעיל יותר מאשר טכנולוגיות אחרות, כגון  מוצרי חומות אש (firewalls) ו/או פתרונות דומים המוצעים על ידי ספקים מתחרים", אומרת אנליסטית המחקר של חברת Frost & Sullivan, סוניה פרנסיסקו. "למעשה, הפתרונות של חברת Waterfall Security Solutions הינם ראשוניים וחלוציים ובעלי הפוטנציאל להיות התקן הבא של התעשייה. הדבר מתבטא בכך שמוצרי החברה מאפשרים ללקוחות להתמודד עם בעיות ההגנה באופן ייזום ואקטיבי, בניגוד לפתרונות וטכנולוגיות פאסיביים ותגובתיים". מוצרי חברת Waterfall נותנים מענה לדרישות  רגולציות בתחום אבטחת מיידע להגנה על רשתות לאומיות קריטיות.

"התחכום של מוצרי חברת Waterfall הופך אותו למוצר חובה שיהיו בשימוש לקוחות אלו, הפשטות של מוצריה מסייע לחסוך זמן והוצאות, ושיתופי פעולה השונים שיש לחברת Waterfall עם חברות בינלאומיות תעשייתיים מספק "שקט נפשי" ללקוחות", אמרה סוניה פרנסיסקו. "למעשה, כל התעשייה בצפון אמריקה בתחום האנרגיה הגרעינית החליטה להשתמש במכשירים חד כיווני, וישנו  רוב ברור של אתרים הללו שבחרו במוצרים של  Waterfall".

על חברת Frost & Sullivan
חברת המחקר והייעוץ Frost & Sullivan הנה אחת מחברות האנליסטים הגדולות והיוקרתיות בעולם, המספקת שירותי אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי לחברות המובילות בעולם במגוון תחומי התעשייה והטכנולוגיה. החברה מנהלת מזה 50 שנה מחקרים בינלאומיים הבוחנים צמיחה וחדשנות של מאות אלפי חברות.

על חברת Waterfall Security Solutions
חברת Waterfall Security Solutions מפתחת טכנולוגיות ופתרונות בתחום אבטחת רשתות לסביבות קריטיות. מוצרי ופתרונות ווטרפול הוטמעו בקרב מאות לקוחות ממשלתיים, תשתיות קריטיות, מוסדות פיננסיים, וארגונים נוספים בארץ ובעולם. מבין לקוחות ניתן למנות גופים רבים מרשימת ה-Fortune 100. מוצרי החברה עומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ואושרו לשימוש באתרים קריטיים ע"י חברות ענק בינלאומיות, כגון: GE, Siemens, Westinghouse, OSIsoft ועוד.

פרטים נוספים באתר החברה

אירועים קרובים