אפל: הפסקנו להיות "ירוקים"

החברה, שתמכה בארגון שוחרי הסביבה בתעשיית האלקטרוניקה, הודיעה שהיא לא עומדת עוד בסטנדרטים של הארגון וביקשה להסיר את הסמל שלו ממוצריה ● בארגון הביעו אכזבה ואמרו ש-"אנחנו מאוכזבים שהם לא רוצים יותר שהמוצרים שלהם יימדדו בהתאם לסטנדרטים שלנו"

ירוקה. אפל

אם איכות הסביבה חשובה עבורכם, נראה שמהיום והלאה תצטרכו לוותר על רכישת מוצרים של אפל (Apple). החברה אינה נחשבת יותר לחברה ירוקה, בעקבות החלטה שלה עצמה: עוד בסוף יוני פנתה אפל ל-EPEAT, הקבוצה שעומדת מאחורי קביעת הסטנדרטיים הסביבתיים לתעשיית האלקטרוניקה, וביקשה להסיר את סמל הארגון מכל מוצריה, 39 במספר.

הסטנדרטים נקבעו על ידי קבוצה שמורכבת מנציגי יצרניות, סוכנויות ממשל בארצות הברית ונציגים של ארגונים ירוקים. הסטנדרט העיקרי קובע שניתן להסיר מהמוצר בעזרת כלים פשוטים רכיבים רעילים ובלתי מתכלים ושניתן למחזר לפחות חלק משאר חלקי המכשיר.

על אף שאפל תמכה בארגון ואף הקדישה באתר שלה דפים לתוכנית המחזור, החברה הכריזה, כאמור, שמוצריה אינם עומדים עוד בסטנדרטים.

רוברט פריסיבי, מנכ"ל EPEAT, אישר את הדברים וצוטט באתר CIO Journal כאומר ש-"באפל אמרו שכיוון הפיתוח שלהם אינו מגלה עוד עקביות עם הדרישות של EAPAT. הם היו תומכים חשובים ואנחנו מאוכזבים שהם לא רוצים יותר שהמוצרים שלהם יימדדו בהתאם לסטנדרט הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים