בזק השיקה מוצר שמאפשר לצפות בתכנים מהמחשב על גבי טלוויזיה ב-HD

המוצר מאפשר לצפות בתכנים באופן אלחוטי, כאשר השידור נעשה באמצעות משדר HDMI שמתחבר לטלוויזיה ומאפשר צפייה וגלישה באינטרנט בו זמנית ● בכך הופך המחשב לסוג של "מקלדת" שבאמצעותה ניתן לתפעל את תכני המדיה השמורים על גביו

בזק ואקסל טלקום השיקו את PC on TV – המוצר הראשון מסוגו בישראל שמאפשר לצפות במחשב על גבי טלוויזיה באיכות HD ובאופן אלחוטי. בניגוד לסטרימרים שקיימים כיום בשוק, המוצר החדש לא משמש כנגן רק לקבצי הווידיאו שעל המחשב, אלא מאפשר לצפות בטלוויזיה בתכנים השמורים במחשב האישי של המשתמש. על פי החברות, המוצר מעניק חוויית צפייה איכותית, מהירה ומיידית. השידור נעשה באמצעות משדר HDMI שמתחבר לטלוויזיה ומאפשר צפייה וגלישה באינטרנט בו זמנית. בכך הופך המחשב הנייד לסוג של "מקלדת" שבאמצעותה ניתן לתפעל את תכני המדיה השמורים על גביו.

PC on TV פועל בשידור אלחוטי עם תמיכה מלאה ב-HD 1080p/60. המוצר משדר ללא השהייה ומאפשר הרצת יישומים בלי הגבלה, כולל משחקים אינטראקטיביים. הוא לא מצריך כל התקנה ומופעל באופן מיידי, באמצעות חיבור של שתי יחידות: משדר המתחבר לכניסת ה-HDMI במחשב הנייד ומקלט המחובר באמצעות כבל HDMI למסך הטלוויזיה.

המוצר מבוסס על טכנולוגיה של חברת אמימון (Amimon), שמייצרת שבבים להעברה אלחוטית של שידורי וידיאו בתוך הבית. יש לחברה מערך שיווק ומכירות ביותר מ- 20 מדינות ברחבי העולם. עלות המוצר ללקוחות בזק עומדת על כ-716 שקלים ב-36 תשלומים שווים של 19.90 כל אחד.

יוסי זיגמון, מנהל אגף שירותים ומוצרים בבזק, אמר ש-"הטרנד של צפייה בתכני וידיאו מהמחשב על גבי הטלוויזיה צובר תאוצה והמוצר החדש שלנו עונה על צורך זה. יש לו ממשק בעברית והוא קל לשימוש. לכן הוא מתאים גם לצרכנים שאינם בקיאים בטכנולוגיה".

לדברי רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסל טלקום, "מלבד היותו של PC on TV הפתרון המתקדם ביותר בתחומו בשוק הישראלי, הוא הפתרון היחיד שמשדר באיכות HD ומציע טווח שידור ארוך יותר ואמינות שידור גבוהה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים