תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | 265 משתתפים ביום עיון TI Signal Chain and RF Connectivity שערכה איסטרוניקס

11/07/2012 14:42

חברת איסטרוניקס ערכה השבוע במלון דניאל בהרצליה יום עיון טכני ייחודי בנושא Signal Chain and RF Connectivity. ביום העיון השתתפו 265 מפתחי כרטיסים ומערכות (board & system designers) בתעשיית ההיי-טק הישראלית: CTOs, סמנכ"לי ומנהלי R&D ומהנדסי פיתוח.

ביום העיון הוצגו, בשני מסלולים, פתרונות ויישומים של רכיבי טקסס אינסטרומנטס (ונשיונל סמיקונדקטור לשעבר) ל-Signal Chain ו-RF Connectivity and Low Power Wireless. במסלול Signal Chain הוצגו: שיקולי תכנון עריכת המעגל המודפס, אופן היווצרותן של בעיות jitter ו-cross talk ואתגרי ההתמודדות איתן ככל שקצב העברת הנתונים עולה; רכיבי דגימת אות; טכניקות הזנת אותות ל-A/Ds ו-D/As בקצבים של עד 5GBPS; אספקה ודחיפה של אותות שעון; טיפול באותות שעון עם jitter גבוה; ניקוי השעון מ-jitter והפצתו באיכות גבוהה; מקורות התדר; רכיבי PLL; סינטסייזרים; היתרונות של העברת הנתונים בתצורה טורית; הפרוטוקולים JES204A ו-JES204B; מגברים למתחי הזנה של עד 36v; ממירי אותות לחיישנים שונים; פתרונות TI להשגת חסינות לרעשים בספקי כוח ביישומי המרת נתונים בקצבים וברזולוציות גבוהים (A/D, D/A) ובשימוש במעבדים מהירים.

במסלול RF Connectivity and Low Power Wireless הוצגו: היצע הפתרונות  של TI בתחום הקישוריות האלחוטית; פלטורמות WiFi ו-Bluetooth; דוגמאות שימוש וביצועים צפויים; מימוש Internet Of Things באמצעות מיקרוקונטרולר CC3000; פתרונות הרדיו של TI לתחומי ה-ISM; חידושים, עקרונות, פרוטוקולים וכלי פיתוח ותכנון ב-Low Power Wireless (LPW): Zeegbee, 6LoWPAN, BLE ו-ANT; רכיבים עם PSRR גבוה ופתרונות לאספקת מתחים נקיים מרעשים למעגלי RF.

בהרצאת הפתיחה סקר צבי רוזנפלד, מנהל ההפצה של טקסס אינסטרומנטס בישראל, את ההשקעות האדירות שעושה טקסס אינסטרומנטס במחקר, בפיתוח ובתשתיות ייצור מתקדמות המסתכמות בכ-5 מיליארד דולר בשלוש שנים האחרונות. השקעה זו מניבה כ-900 מוצרים חדשים בכל שנה. כמו כן, נתן רוזנפלד סקירה מקיפה על מגמות, אתגרים וחדשנות טכנולוגיות בטקסס אינסטרומנטס.

"אני מרוצה משיתוף הפעולה הפורה בין הצוותים הטכניים של טקסס אינסטרומנטס ואיסטרוניקס, אשר הניב פעם נוספת יום עיון עם תכנים שעוררו עניין רב בקרב מפתחים אנלוגיים ואלחוטיים בתעשיית ההי-טק", אמר אריה איתן, סמנכ"ל איסטרוניקס.

רוזנפלד, מנהל ההפצה של טקסס אינסטרומנטס בישראל: "השתתפותם של 265 לקוחות מכל מגזרי תעשיית ההי-טק הדגימה לנו פעם נוספת את העניין הרב של המתכננים בפיתרונות של טקסס אינסטרומנטס ואת יכולת הארגון הגבוהה והחיבור של איסטרוניקס לתעשייה. מחיבור זה יוצאים כולם נשכרים: הלקוחות, טקסס אינסטרומנטס ואיסטרוניקס".

אירועים קרובים