קבוצת יעל הטמיעה מערכת לתכנון תלת ממדי של דאסו ב-Dynamic Jet; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת המוטמעת, CATIA, משמשת לפיתוח, תכנון תלת-מימדי ממוחשב וייצור של מוצרים בתעשיות שונות, דוגמת מטוסים, מכוניות ומערכות נוספות ● המערכת תאפשר ל-Dynamic Jet Engineering ביצוע תכנון הנדסי של ביצוע שינויים והשבחות שונות בתחום התעופה הצבאית והאזרחית

רבעון שיא. קבוצת יעל

קבוצת יעל הטמיעה ב-Engineering Dynamic Jet הישראלית, העוסקת בתכנון תעופתי, את מערכת CATIA של דאסו סיסטמס (Dassault Systemes). הפרויקט, שארך כמה שבועות והסתיים באחרונה, מוערך במאות אלפי שקלים.

CATIA משמשת לתכנון תלת ממדי ממוחשב של מוצרים (תיב"ם). המערכת תשמש את החברה לתכנון מערכות המשולבות במטוסים אותם משביחהEngineering   Dynamic Jet. בנוסף, מדובר במערכת המשמשת לפיתוח, תכנון תלת-מימדי ממוחשב וייצור של מוצרים בתעשיות שונות, דוגמת מטוסים, מכוניות ומערכות נוספות. היא תאפשר ל-Dynamic Jet Engineering לבצע תכנון הנדסי של ביצוע שינויים והשבחות שונות בתחום התעופה הצבאית והאזרחית.

CATIA מספקת כלים ומתודולוגיות לתכנון מבנה מטוס, כלי ייצור, מערכות חיווט וצנרת,  המפחיתים את עלויות הפיתוח והתכנון של חלקי התעופה. כך, תוכל Dynamic Jet Engineering לקצר מעתה את תהליכי התכנון, לאפשר את שיתוף המתכננים, ולשתף המידע המעודכן עם לקוחותיה. יצוין, כי בין לקוחות Dynamic Jet Engineering נמנים התעשייה האווירית, אלביט, פלסן, ארקל, רבל וגורמי ביטחון שונים בעולם.

בני קרוננגולד, מנהל אגף PLM בקבוצת יעל, ציין כי "CATIA תאפשר ל-Dynamic Jet Engineering לספק ללקוחותיה תשתית לעבודה משותפת של מהנדסים, מעצבי מוצר, מתכננים מכאניים ואלקטרוניים, מהנדסי מערכות, ייצור ותכנון ואנשי הסימולציות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים