תוכן שיווקי

קוורטיקס מאבטחת מידע רגיש בקריה האקדמית אונו

11/07/2012 15:05

קוורטיקס (Covertix) מפתחת פתרונות אבטחת מידע ברמת הקובץ המאפשרים לאירגונים מעקב, שליטה והגנה על קבצים רגישים, בתוך ומחוץ לארגון, כולל בענן ובמכשירים ניידים. הקריה האקדמית אונו בחרה ב-SmartCipher של קוורטיקס על מנת להבטיח שמסמכים פנימיים, קבצי בחינות וגליונות ציונים לא ידלפו לידיים הלא נכונות.

שלומי מרדכי, מנהל מערכות המידע בקריה האקדמית מסביר: "במציאות שבה מסמכים רגישים נמצאים תכופות מחוץ לרשת הארגונית – במחשבים ניידים ואפילו בטלפונים חכמים, הגנת הרשת המקומית לא מספיקה על מנת למנוע דליפת מידע".

SmartCipher מצמיד אוטומטית לכל מסמך המכיל מידע רגיש, פוליסה אישית, המבטיחה כי הקובץ נמצא בידי גורמים מורשים בלבד ושמבוצעות בו הפעולות המותרות בלבד. ההגנה מוכלת בקובץ עצמו, נעה איתו לכל מקום ומאפשרת שמירה על הקובץ גם כאשר הוא מועתק ל-USB, נשלח במייל ואפילו אם המכשיר הנייד אבד או נגנב. לדברי מרדכי: "בשנה האחרונה הפתרון של קוורטיקס מאפשר לנו עבודה רציפה ושיתוף מסמכים בין הגורמים השונים בקריה תוך הגנה מירבית על פרטיות המרצים והסטודנטים".

דורון זינגר, מנכ"ל קוורטיקס, מוסיף: "קוורטיקס גאה לספק פתרון יחודי ובלעדי למעקב והגנה על קבצים רגישים וסודיים בכל מקום בו הם נמצאים. אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח הפתרון הייחודי של קוורטיקס ולהתאים אותו לצרכי הלקוחות המשתנים, כגון טלפונים חכמים ושרותי ענן".

אירועים קרובים