טלדור הטמיעה באילקס מדיקל מערך תקשורת וטלפוניה של אלקטל-לוסנט; ההיקף: 600 אלף שקלים

הפרויקט כלל הטמעת מרכזיה של אלקטל מדגם OXE, העברת מערך ה-IT של אילקס מדיקל לאתר חדש בפתח תקווה, וכן שדרוג מערך התקשורת למתגים מתקדמים מתוצרת אלקטל, OS6850E ו-OS6400 ● טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת: "האתגר שעמד בפנינו היה העברה מהירה של מערכות ה-ICT של אילקס ושדרוג שלהן, בצורה חלקה וללא תקלות. המעבר בוצע ללא פגיעה בשירות שניתן ללקוחות"

טלדור תקשורת הטמיעה באילקס מדיקל מערך תקשורת וטלפוניה של אלקטל-לוסנט (Alcatel-lucent). היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל במחצית השניה של 2011 והסתיים באחרונה, מוערך ב-600 אלף שקלים.

אילקס מדיקל מספקת פתרונות בתחום הדיאגנוסטיקה. החברה היא חלק מקבוצת אילקס, ופועלת בתחומי הדיאגנוסטיקה הקלינית (IVD), ריאגנטים, תוכנה לניהול מעבדות, קיטים דיאגנוסטיים לבנקי דם, ותמיכה דיאגנוסטית למוסדות בריאות.

במסגרת הפרויקט הועבר מערך ה-IT של אילקס מדיקל לאתר חדש בפתח תקווה, וכן שודרג מערך התקשורת למתגים מתקדמים מתוצרת אלקטל, OS6850E ו-OS6400. הפרויקט כלל הטמעת מרכזיה של אלקטל מדגם OXE (ר"ת OmniPCX Enterprise), הפועלת בטכנולוגית IPT. המערכת פועלת בתצורת BICS עם תאים קוליים, מערכות ניהול, ויישומים שונים. טלדור אף הטמיעה מערך אלחוטי באתר, וביצעה פריסה במבנה בהתאם לצורכי הלקוח. המערכות שהוטמעו משרתות 400 משתמשים.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס, "במהלך הפרויקט עברה אילקס מדיקל למשרדיה החדשים. האתגר שעמד בפנינו היה העברה מהירה של מערכות ה-ICT של אילקס ושדרוג שלהן, בצורה חלקה וללא תקלות. המעבר בוצע ללא פגיעה בשירות שניתן ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים