קבוצת אורנוס תתרום אינטרנט אלחוטי לחברי המשלחת לאולימפיאדה

התרומה, שירותי אינטרנט אלחוטי למכשירי טלפון חכמים, לטאבלטים ולמחשבים ניידים, תשרת את 100 חברי המשלחת, ותאפשר להם לשמור על קשר עם יקיריהם בישראל בזמן שהותם בחו"ל ● אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס: "אנו מקווים שבשהותם הרחק מהארץ, מרוכזים בהישגיות הספורטיבית, יתאפשר להם להתחבר ולתקשר עם משפחה וחברים בארץ ובעולם בקלות, וללא עלויות מיותרות"

קבוצת אורנוס, המייצגת בישראל את פתרונות התקשורת של iPass, תספק שירותי אינטרנט אלחוטי למכשירי טלפון חכמים, לטאבלטים ולמחשבים אישיים עבור ספורטאי המשלחת הישראלית של הוועד האולימפי במהלך המשחקים האולימפיים שיתקיימו בלונדון, אנגליה. התרומה תשרת את 100 חברי המשלחת, ותאפשר להם לשמור על קשר עם יקיריהם בישראל בזמן שהותם בחו"ל. לאור הצפי לעומס רב על הרשתות הסלולריות באולימפיאדה, חיבור מהיר לרשתות Wi-Fi יאפשר לחברי המשלחת לגלוש ביתר קלות ונוחות.

השירות של iPass מאפשר להתחבר לאינטרנט בחו"ל, ולגלוש במהירות במגוון רחב של יעדים הפזורים ברחבי העולם. השירות מאפשר חיבור לאינטרנט, לדואר האלקטרוני ולשירותים נוספים מכל מקום בעולם, ללא עלויות roaming של ספקיות הסלולר. עד סוף שנת 2012 תעשה החברה שימוש ב-2 מיליון נקודות Wi-Fi בכ-120 מדינות בעולם, במיקומים עסקיים מרכזיים כגון מרכזי עסקים, מלונות ושדות תעופה. פלטפורמת Open Mobile 2.0 של החברה מספקת תמיכה מלאה וקישוריות לענן לטלפונים ניידים הפועלים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד (Android), תצוגה גרפית של נתוני שימוש בתקשורת 3G, כלים לאימות נקודות גישה לרשת, סיוע בהתחברות ליישומים בענן הארגוני ומחולל דו"חות על השימוש בתקשורת לארגון.

אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס, אמר כי "זאת גאווה וכבוד גדול שהתאפשר לנו להעניק לספורטאים ולחברי המשלחת את השירות שלנו. אנו מקווים שבשהותם הרחק מהארץ, מרוכזים בהישגיות הספורטיבית, יתאפשר להם להתחבר ולתקשר עם משפחה וחברים בארץ ובעולם בקלות, וללא עלויות מיותרות. כמו כולם, כולי תקווה שנזכה לראות את הספורטאים הישראלים מצליחים באולימפיאדה".

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי הישראלי, אמר כי "אנו מודים לקבוצת אורנוס ולאורן שפי על תרומתם. אני בטוח שהספורטאים והצוות המקצועי המלווה אותם ישמחו לדעת, כי יוכלו לתקשר עם חבריהם ותומכיהם בארץ ובעולם באופן איכותי ומהיר גם בשהותם באולימפיאדה. אני מאחל לכולנו בהצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים