ארצות הברית: הסכם פשרה עם יצרניות הצגים טושיבה, LG ו-AUO בפרשת תיאום המחירים

החברות הסכימו לשלם סכום של 571 מיליון דולרים כדי ליישב את התביעה הייצוגית שהוגשה נגדן ● מרבית הסכום ישולם לצרכנים מ-24 מדינות בארצות הברית כפיצוי על שנאלצו לשלם סכום גבוה מדי תמורת צגים, בגין תיאום המחירים, והיתרה תשולם כקנסות לשמונה מדינות

בין הפטיש לגוגל. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

החברות LG Display ,AU Optronics וטושיבה (Toshiba) הסכימו לשלם 571 מיליון דולרים כדי ליישב תביעה ייצוגית של צרכנים שהוגשה נגדן בפרשת תיאום המחירים של צגי LCD.

על פי ידיעה שפורסמה אמש (ד') בסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), ציין ג'וזף אליוטו, הפרקליט הראשי שייצג את התובעים, שסכום של 543.5 מיליון דולרים ישולם לצרכנים מ-24 מדינות בארצות הברית כפיצוי על שנאלצו לשלם סכום גבוה מדי תמורת צגים, בגין תיאום המחירים. סכום נוסף של 27.5 מיליון דולרים ישולם כקנסות אזרחיים לשמונה מדינות.

הפרקליט לא ציין מה יהיה חלקה של כל חברה בתשלום הכולל, אך הוסיף שהסכם הפשרה יוגש לאישור בית המשפט הפדראלי בסן פרנסיסקו היום. אתמול אישר בית המשפט הסכם קודם, עם יצרניות אחרות, בסכום של 553 מיליון דולרים. בסך הכול מגיע הסכום של שני הסכמי הפשרה ליותר ממיליארד דולרים – סכום שיא בתביעה ייצוגית על תיאום מחירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים