IDC: השימוש בטלפונים ניידים כאמצעי תשלום בארצות הברית הוכפל מאז תחילת השנה

על פי הנתונים, כשליש מאזרחי ארצות הברית משלמים עבור מוצרים שהם קונים באמצעות הטלפון הנייד ● יותר ממחצית מהם משתמשים בשירותי PayPal וכ-40% מהם קונים באמזון או ב-iTunes ● עם זאת, ג'וניפר חוזה שהצמיחה של שוק זה עלולה להיעצר מאחר שצרכנים רבים חשים חוסר ביטחון לשלם באמצעות הסלולר

היקף התשלומים המבוצעים בארצות הברית באמצעות טלפונים ניידים הוכפל מאז תחילת השנה והוא תופס תאוצה חזקה בקרב מגזרים שונים של ציבור הצרכנים האמריקני – כך עולה מסקר שערכה חברת המחקר IDC. על פי הנתונים, כשליש מאזרחי ארצות הברית משלמים עבור מוצרים שהם קונים באמצעות הטלפון הנייד. יותר ממחצית מהם משתמשים בשירותי PayPal וכ-40% מהם קונים באמזון (Amazon) או ב-iTunes.

עוד עולה מהנתונים שיותר ויותר אנשים משלמים באמצעות המובייל עבור מוצרים ברי קיימא, ונתון זה עולה על התשלומים עבור קניות שהם נהגו לעשות דרך הרשת. כ-70% מהנשאלים ציינו שבתחומים מסוימים, המכשירים הניידים הם האמצעי האולטימטיבי עבורם לקניות.

על פי עורכי המחקר, מגמה זו מראה שתשלומים מבוססי מובייל הפכו להיות דומיננטיים ברחבי ארצות הברית. הם אף צופים, כי בשנה הבאה ימשיך הגידול בתחום. לדבריהם, החדירה של שימוש בכרטיסי Pre-Paid שישולבו במכשירים הניידים תהווה מפתח להצלחת הקניות הסלולריות וככל שהמערכות הבנקאיות יאמצו את שיטת התשלומים הזו ויכירו בה, הן יסייעו לסוחרים ולרשתות השיווק לאמץ אותה. IDC ציינה, כי הנתונים שהציגה השנה לגבי השימוש בטלפונים ניידים כאמצעי תשלום אופטימיים יותר מאלה שהציגה בשנה שעברה, שהושפעו מהמיתון הכלכלי ומהירידה הכללית בהיקף הצריכה.

עם זאת, סקר אחר, שנערך על ידי ג'וניפר (Juniper Networks), מראה שלמרות השיעור ההולך וגדל של הקניות הסלולריות, הצרכנים עדיין לא סומכים במאת האחוזים על הטלפונים הניידים כאמצעי תשלום. 63% מהמשיבים ציינו שאמנם יש להם טלפונים חכמים, אבל הם לא תמיד מרגישים בטוחים מספיק כדי להשתמש בו לצורך קניות. כמו כן, 73% מהמשיבים שביצעו קניות באמצעות הסלולר וחוו פריצה או חדירה לחשבונות שלהם ענו שהם לא מתכוונים להמשיך לשלם באמצעות הנייד, בגלל בעיות אבטחה.

הדו"ח של ג'וניפר מציין שתחושות חוסר הביטחון של צרכנים עלולות לעצור את קצב הגידול של תעשייה זו.

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לוועידת mPAY Israel 2012 – הארנק האלקטרוני של העתיד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים