נשיא סאפ EMEA, פרנק כהן, יבקר השבוע בישראל

כהן הישראלי ייפגש עם לקוחות ועם הנהלת החברה בישראל וכן יערוך ביום ה' מסיבת עיתונאים ● בתוך כך, ביקורו בארץ של מנכ"ל סאפ העולמית, ביל מקדרמוט, שהיה אמור להיערך בתחילת יולי נדחה למועד לא ידוע

פרנק כהן, נשיא סאפ (SAP) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) , יגיע השבוע לביקור קצר בישראל, שבמסגרתו הוא ייפגש עם הנהלת הסניף הישראלי של החברה ועם לקוחות ויערוך ביום ה' הקרוב מסיבת עיתונאים במלון שרתון בתל אביב. במסיבת העיתונאים ישתתפו גם מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, וסתוית נבון, מנכ"לית התפעול ומשנה למנכ"ל הסניף הישראלי של החברה.

כהן הוא ישראלי, בעל תואר בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב. הוא הצטרף לסאפ לפני כארבע שנים, כסמנכ"ל תפעול לאזור EMEA ובינואר אשתקד התמנה לנשיא סאפ לאזור זה. במסגרת תפקידו מנהל פרנק כמחצית מהעסקים של החברה ברחבי העולם. לפני שהצטרף לסאפ הוא כיהן בתפקידים בכירים בחברות Lawson ו-Intentia, וצבר ניסיון רב בתעשיית התוכנות העסקיות (ERP) העולמית.

בתוך כך נודע, כי מנכ"ל סאפ העולמית, ביל מקדרמוט, שהיה אמור לבקר בישראל בתחילת יולי דחה את ביקורו למועד לא ידוע, מסיבות טכניות. זאת, לאחר שבכנס שערכה החברה באורלנדו בתחילת מאי אמר מקדרמוט בראיון לאנשים ומחשבים, כי בכוונתו לערוך ביקור ראשון בישראל בתחילת יולי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים