נדחתה הבקשה של אורקל למשפט חוזר נגד גוגל

לאחר שהאפשרות למשפט חוזר ירדה מהפרק, התקווה היחידה שנותרה לאורקל לזכות בתביעה כנגד גוגל על הפרת זכויות בקניין רוחני היא בבית המשפט לערעורים ● השופט לא פסק בעתירת אורקל שדרשה שגוגל תשלם לה הוצאות משפט בסך של יותר מארבעה מיליון דולרים

אם אורקל (Oracle) מבקשת עדיין לזכות בתביעה שהגישה נגד גוגל (Google) על הפרה של זכויות יוצרים וזכויות בפטנטים, יהיה עליה להגיש ערעור. זאת, לאחר שהשופט ויליאם אלסופ דחה ביום ו' את העתירה של אורקל למשפט חדש, שהתבססה על כך ש-12 המושבעים לא הצליחו להגיע להכרעה פה אחד בשאלה האם גוגל אמנם הפירה זכויות יוצרים של אורקל או לא.

אורקל ביקשה להציג במשפט החוזר ראיות וטיעונים נוספים, בתקווה לשכנע את כלל המושבעים בצדקתה. אולם, החלטת השופט שלא לקיים משפט חוזר סתמה את הגולל על אפשרות זו וכעת סביר להניח שאורקל תגיש את הערעור לבית המשפט הפדראלי לערעורים.

בדיון שנערך ביוני הסכימו פרקליטי אורקל שגוגל תשלם סכום של אפס דולרים כפיצוי על הפרת זכויות בתשע שורות קוד (בכך מסתכמת ההפרה על פי החלטת המושבעים), כדי להאיץ את ההליכים לקראת הגשת ערעור. בשבוע הראשון של יולי הגישה גוגל עתירה בה דרשה שאורקל תכסה את הוצאות המשפט שלה, בסכום של 4,030,669 דולרים. סכום זה כולל את הוצאות הטיפול במסמכים לצורך המשפט אך לא את שכר הטרחה של פרקליטי גוגל. השופט לא פסק עדיין האם על אורקל יהיה לשלם לגוגל סכום זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים