הנתח של אנדרואיד עולה על 50% מהיקף הגידול במכירות הטלפונים החכמים

מנתונים של חברת המחקר נילסן עולה ששיעור החדירה של הטלפונים החכמים ממשיך לצמוח למרות המשבר הכלכלי בעולם ● נכון לחודש יוני, 54.9% מהמשתמשים בטלפונים סלולריים בארצות הברית מצוידים בטלפון חכם ● ל-51.8% מהם יש מכשירים מבוססי אנדרואיד, בעוד שהנתח של iPhone עומד על 34.3%

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

היקף המכירות של הטלפונים החכמים בארצות הברית מוסיף לעלות בקצב מהיר ושני שלישים מרוכשי הטלפונים הסלולריים בוחרים במכשירים חכמים ולא במכשירים רגילים – כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר נילסן (Nielsen). הנהנית העיקרית מהגידול היא גוגל (Google), שמציעה את מערכות אנדרואיד (Android), אך מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple) אינם מפגרים הרחק מאחור.

על פי הנתונים של נילסן, נכון לחודש יוני, 54.9% מהמשתמשים בטלפונים סלולריים בארצות הברית מצוידים בטלפון חכם.

בדו"ח של החברה צוין, כי "מערכות אנדרואיד מוסיפות להוביל בשוק הטלפונים החכמים בארצות הברית, ו-51.8% מבעלי הטלפונים החכמים משתמשים כיום במכשירי אנדרואיד. 34.3% מבעלי הטלפונים החכמים משתמשים במכשירי iPhone של אפל ו-8.1 מהם – במכשירי בלקברי (BlackBerry) של RIM".

אף על פי שמבין יצרניות הטלפונים נהנית אפל מהנתח הגדול ביותר, ביוני בחרו כ-54% מרוכשי הטלפונים במכשירי אנדרואיד, בעוד שבמכשירי אפל בחרו 36% בלבד. על פי כריס סילבה, אנליסט מחברת Altimeter Group, שמתמחה במכשירים ניידים, שוק הטלפונים החכמים עדיין פתוח מאוד, כפי שאפשר ללמוד מההערכות על כך שאמזון (Amazon) מתכוונת להשיק בקרוב טלפון חכם משלה.

"45% מהמשתמשים בטלפונים סלולריים בארצות הברית עדיין לא רכשו טלפון חכם ורבים מחפשים מכשיר במחיר נמוך", אמר סילבה. "מדובר, אולי, בפוטנציאל ל-100 מיליון מכשירים".

למרות ההאטה הכלכלית, החששות באשר להכנסה העתידית והנתונים המאכזבים לגבי אמון הצרכנים והביטחון הכלכלי, נראה שהקונים מצליחים בכל זאת למצוא דרך להרשות לעצמם טלפון חכם, הוסיף סילבה. "אנשים יקנו אותם, יהא המצב הכלכלי אשר יהיה. חשיבותם של הטלפונים החכמים בחיי היום יום רבה מאוד. השוק מוסיף לצמוח בקצב מהיר וההאטה של קצב הצמיחה שלו עדיין לא נראית באופק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים