מבוכה לסימנטק: הפיצה עדכון אבטחה עם באג שגרם לקריסת מחשבים

עדכון לתוכנות Endpoint Protection 12.1 ונורטון אנטי-וירוס לארגונים גרם לכמה מחשבים שמריצים את מערכת ההפעלה חלונות XP לקרוס ● בעקבות הקריסה הוצג במחשבים אלה "מסך המוות הכחול" ● לדברי אחד הלקוחות של סימנטק שהמחשב שלו קרס, "התמיכה של החברה היא בדיחה, בקרת האיכות היא בדיחה והתוכנה לא טובה בהרבה"

מי ישמור על השומרים? עדכון שסימנטק (Symantec) הפיצה לתוכנות האבטחה והאנטי-וירוס שלה הכיל באג שגרם בימים האחרונים לחלק ממחשבים מבוססי חלונות XP לקרוס.

סימנטק מסרה שהבאג הופץ רק לחלק מהמחשבים האישיים וגרם לבעיה רק בשילובים ייחודיים של תוכנות: חלונות XP, הגרסה האחרונה של טכנולוגית SONAR שלה ותוכנות צד ג'.

ענקית האבטחה דיווחה על הבאג באתר האינטרנט שלה. לדבריה, עדכון לתוכנות Endpoint Protection 12.1 ונורטון (Norton) אנטי-וירוס לארגונים גרם לכמה מחשבים שמריצים את מערכת ההפעלה חלונות XP לקרוס – קריסה שבעקבותיה הוצג מסך התקלה בשם "מסך המוות הכחול".

החברה ציינה, כי "שורש הבעיה היה בחוסר התאמה בין התוכנות השונות של צד ג' ובבעיות תאימות של דרייברים של מערכות הקבצים". סימנטק ציינה, כי בעיות כגון אלה אינן טיפוסיות למוצריה והוסיפה שתהליכי בקרת האיכות של מוצריה הם נרחבים.

כמה מאות ארגונים לקוחות סימנטק נפגעו מהבאג, ומספר דומה של משתמשים פרטיים. משתמשים אמרו לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית, כי זיהוי התקלה ותיקונה על ידי סימנטק ארכו שעות ארוכות וכי הם נדרשו לתקן את התקלה באופן עצמי.

הפורומים של סימנטק, שמיועדים לתמיכה טכנית ברשת, הוצפו בתלונות זועמות בעקבות התקלה. אחד הלקוחות אמר לסוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), כי "צלצול למחלקת התמיכה של סימנטק היה תחילתו של גיהינום שחווינו. התמיכה היא בדיחה, בקרת האיכות היא בדיחה והתוכנה לא טובה בהרבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים