אתר הסחר החדש של רשת שילב
אתר הסחר החדש של רשת שילב, שהושק במאי 2012, משלב את כל הפרמטרים של אתר סחר אלקטרוני חדשני ואמיתי שנועד למכור עשרות אלפי מוצרים למגוון רחב של קהלי יעד. הקונספט השיווקי-מסחרי של האתר, העיצוב המרהיב, המודולים המתוחכמים והממשק הידידותי, גובשו ופותחו על בסיס ניתוח מקיף של הפעילות העסקית של רשת שילב וניתוח דפוסי ההתנהגות של קהלי היעד.
כחברה המספקת את מכלול המוצרים לתינוק והיולדת, האתר החדש של שילב פונה לאימהות צעירות, הורים טריים ולכל מי שמחפש מתנות עבור קהלים אלו. כדי להעניק לכל אחד מקהלי היעד חווית משתמש איכותית ומענה אמיתי לכל הצרכים תחת קורת גג אחת, בנינו תרחישי שימוש שמאפיינים את קהלי המטרה השונים.
המאפיינים הייחודיים ששלבנו באתר יוצרים קונספט תרבותי שונה וייחודי בנוף האינטרנט הישראלי, ונועדו לממש את יעדי האתר כמנוע הכנסות, וכערוץ שיווקי המיישם את האסטרטגיה העסקית של רשת שילב, לבנות מערכת יחסים עמוקה ומתמשכת עם לקוחותיה, ולהרחיב את מאגר הלקוחות הקיים:
– החנות הוירטואלית מציעה מגוון מוצרים נרחב יותר מאשר בחנויות
– חנות סנסציות שמציעה שפע של מוצרים אטרקטיביים הבלעדיים לחנות באתר במחירים חסרי תקדים
– חנות מתנות וירוטאלית שניתן לשלוח לחברים – חנות וירטואלית עם דפי מוצרים, דפי קטלוג, מחירים, מבצעים, מועדון לקוחות, ועוד.
רכיב החנות כולל תהליך מובנה לבחירת המתנה המדמה את התהליך המתרחש בחנויות הפיזיות ומאפשר לרוכש המתנה לבחור פריט המותאם אישית לילד המקבל לפי גיל, מין ותקציב. בנוסף יכול רוכש המתנה לשלוח את המתנה ישירות למקבל בצירוף הקדשה אישית.
– קטלוג מוצרים מלא המחולק לקטגוריות מוצרים רלוונטיות, כגון: הריון ולידה, הנקה, האכלה, בטיחות בבית, טיפול בתינוק, ריהוט ומצעים, עגלות וטיולונים, ביגוד ראשוני, מושבים לרכב, מנשאים ותיקים, צעצועים ומבצעים.
– אזור אישי (Self-care) המאפשר לאסוף ולשמור מידע וטיפים, שמות אופציונאליים לתינוק שעתיד להיוולד, לבנות רשימת מתנות לרכישה, ועוד.
במסגרת פרויקט הקמת אתר האינטרנט החדש של רשת שילב בצענו שני תתי פרויקטים:
1. פיתוח הקונספט – צוות האסטרטגיה והייעוץ ביצע ניתוח עסקי והתנהגותי של קהלי היעד, אפיון צרכים, גיבוש קונספט וקו עיצובי, הגדרת מודולים, רכיבים, חווית משתמש (UX), ישויות מידע והמחשות צורך שונות של תכולות הפרויקט.
2. פיתוח האתר וממשק המשתמש (UI) – בוצעו במשותף ע"י מחלקת הפיתוח של ריל קומרס וצוות מומחי ה-UI שלנו. פיתוח האתר בוצע על בסיס פלטפורמת Magento, שנחשבת לאחת המתקדמות והמתוחכמות בעולם המסחר האלקטרוני, ומעניקה למנהלי האתר גמישות ושליטה מלאה על חווית המשתמש, התוכן, והפונקציונאליות של ערוץ המסחר המקוון.
השקת אתר המסחר האלקטרוני של שילב היא צעד אמיץ ויוצא דופן בעולם הקמעונאות הישראלי. בפרוייקט זה כמו בפרוייקטים רבים אחרים שביצענו, ריל קומרס גאה להמשיך ולשלב כוחות עם מובילי המשק ולפתח קונספטים דיגיטליים ואתרי אינטרנט חדשניים ופורצי דרך.