חברת אקסטרה מייל (Xtra Mile) השלימה מהלך מיתוג מחדש
חברת אקסטרה מייל (Xtra Mile), המספקת שירותי שיווק ממוקדים במיקור חוץ לחברות בכל סדר גודל במגזרי ההיי-טק, התקשורת, הבריאות, ההדרכה והתעשיה, סיימה בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש. אקסטרה מייל, שהוקמה בשנת 2007, הרחיבה בשנתיים האחרונות את פעילותה לשווקים בינלאומיים במסגרת התמחותה בליווי חברות סטארט-אפ והשקת פעילותן בחו"ל. כדי לתמוך במהלכים אלו החליטה החברה לרענן את הקונספט העיצובי ולמתג מחדש את הלוגו, אתר האינטרנט בעברית ובאנגלית, מתחם הפייסבוק ועוד, תחת המסר השיווקי Marketing your way, המלווה את החברה בחמש שנות פעילותה.
כחלק ממהלך המיתוג מחדש, שיושם באמצעות Hastudio – הסטודיו לעיצוב של החברה – בחרה אקסטרה מייל לכלול באתר החדש שני מתחמים נפרדים לשיווק מקומי ושיווק בינלאומי, ולרכז במתחם אחד את ספקטרום השירותים הרחב שמציעה החברה, החל מבניית זהות תאגידית ואסטרטגיות שיווק, מיתוג ומכירה, דרך תכנון ויישום אסטרטגיות חדירה לשווקים חדשים ופיתוח עסקי, וכלה במגוון פתרונות לחיזוק הנוכחות שיווקית בערוצי המדיה הדיגיטאליים והפיזיים.
לדברי שרון ישראל, מנכ"ל משותף באקסטרה מייל: "מהלך המיתוג מחדש מהווה חלק אינטגראלי מאסטרטגיה עסקית חדשה ומהעשרת ההיצע שלנו לחברות סטארט-אפ. המהלך מבטא את הרחבת פעילותינו אל מעבר לים ותומך בשיתופי הפעולה שהישקנו עם חברות מסחריות בינלאומיות , שותפי אפיליאציה, אנליסטים, ספקי מדיה וחברות יעוץ, לשם קידום פעילותם של לקוחותינו בשווקים השונים".