תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לראשונה: חברות סיניות תגענה לישראל במיוחד על מנת לבחון השקעות בחברות ומיזמים ישראלים

את האירוע, שיתקיים ב-10 וב-11 בספטמבר, עורכת עיריית חיפה - שהזמינה את שר התקשורת, משה כחלון, ובחסות משרד החוץ ומשרד התעשייה ועוד רבים ונכבדים מהתעשייה הישראלית

17/07/2012 13:53

כ-150 אורחים סיניים ממחוזות שונים בסין יגיעו לישראל על מנת לבחון השקעות בחברות ומיזמים ישראלים. האורחים ייפגשו עם כ-50 חברות טכנולוגיה ישראליות במסגרת כנס השקעות ושיתופי פעולה ממוקד אשר יתקיים ב-10-11 בספטמבר בחסותה של עיריית חיפה ובשיתוף קבוצת ICE GROUP מישראל.

החדשנות שבכנס זה הינו שזו הפעם הראשונה שמקבלי ההחלטות, הטכנולוגיים וקבוצות המשקיעים מסין חברו יחד כדי לבחון חברות ישראליות במפגשים אחד על אחד ולהשתמש בתשתית של קבוצת ICE GROUP לצורך המשכיות התהליכים וליווי ההשקעות ושיתופי הפעולה עם החברות הסיניות. בין האורחים נמנים אנשי ממשל, מאשרי טכנולוגיות ממספר אוניברסיטאות וחברות סיניות גדולות ואיכותיות המעוניינים בתחומי הטכנולוגיות הירוקות, התקשורת והתוכנה, ביוטק, ציוד רפואי ועוד.

הכנס ייערך בחסותה ובעידודה של עיריית חיפה הפועלת רבות לקידום הקשרים הכלכליים בין ישראל לסין ובשיתוף עם משרד החוץ. שר התקשורת, משה כחלון, יפתח את הכנס המיוחד. "הכנס מהווה פלטפורמה מצוינת לחברות הטכנולוגיה הישראליות לאתר שותפים אסטרטגים סיניים. סין מהווה קרש קפיצה לאסיה ולעולם כולו", אומר עמוס טלמור, מבעלי הקבוצה, משקיע סדרתי ויזם היי-טק בעצמו, הפעיל באסיה למעלה מ-20 שנים. "ההתמקדות של סין בענפי הטכנולוגיה תואמת לתוכנית החומש הממשלתית בסין ויוצרת לישראל מעמד מיוחד בקרב הסינים".

אירוע זה מהווה נדבך נוסף בהפיכתה של חיפה לעיר ה-"סינית" בישראל. חיפה הינה עיר תאומה לשנחאי בסין ובעלת קשרים ענפים עם עיריות צ'נגדו ושנז'ן. סין הינה אחת ההזדמנויות הטובות ביותר שיש כיום לחברות הישראליות ועיריית חיפה פועלת רבות לממש הבטחה זו ולהביא את ההזדמנויות לפתח דלתן של החברות הישראליות" – אומר יונה יהב, ראש העיר חיפה.

המשלחות הסיניות יגיעו לארץ בתיאום עם משרד החוץ ומשרד התמ"ת ובארגון אופיר טורס הפועלת בשוק הסיני להבאת משלחות עסקיות מסין לישראל. המשלחות תגענה ב-9 לספטמבר בערב במיוחד לכנס ההשקעות ורובן עוזבות למחרת הכנס.

אירועים קרובים