אמן תטמיע מערכת פתרונות של מאנטיס לניהול שרשרת האספקה ב-Moroccanoil; ההיקף: 300 אלף ש'

במסגרת הפרויקט יטמיעו אנשי מאנטיס את מערכת ניהול רצפת המחסן WMS באתרי החברה, שממוקמים בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובישראל ● הערכת משמשת לפיקוד שליטה ומיטוב של המלאי ושל כל תהליכי העבודה המתקיימים במרכז הלוגיסטי של החברה, בהם בקרה, שליטה ומיטוב של תהליכי קליטת המלאי, העברתו לאחסון, רענון המלאי וכן הליקוט, ההעמסה והשילוח שלו

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

מאנטיס (Mantis) ישראל מקבוצת אמן תטמיע את פתרונות ניהול שרשרת האספקה שלה ב-Moroccanoil, המייצרת ומשווקת מוצרי עיצוב וטיפוח לשיער ולגוף. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. היקפו עומד על 300 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט יטמיעו אנשי מאנטיס את מערכת ניהול רצפת המחסן WMS (ר"ת Warehouse Management System) מדגם Warehouse Vision 3plus באתרי החברה, שממוקמים בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובישראל. כך תקבל Moroccanoil יכולות שליטה ובקרה רחבות על מצבי המלאי שברשותה בזמן אמת וברמת דיוק גבוהה, ייחסכו לה הוצאות תפעוליות והיא תוכל לספק את המשלוחים ללקוחות מהר יותר.

מערכת ה-WMS של מאנטיס משמשת לפיקוד שליטה ומיטוב של המלאי ושל כל תהליכי העבודה המתקיימים במרכז הלוגיסטי של החברה. מדובר, בין היתר, על בקרה, שליטה ומיטוב של תהליכי קליטת המלאי, העברתו לאחסון, רענון המלאי וכן הליקוט, ההעמסה והשילוח שלו.

חלי סויסה, מנמ"רית Moroccanoil, אמרה ש-"החלטנו להטמיע פתרון WMS עבור ניהול המלאי, על מנת שנוכל לקבל שליטה מלאה על מצב המלאי שלנו בכל עת. אנחנו בטוחים שהפרויקט ינחל הצלחה".

לדברי יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס ישראל, "ההטמעה של המערכת תיעשה בו זמנית בכמה מרכזים לוגיסטיים של החברה, על מנת שכל המרכזים ידברו בשפה אחידה. המערכת תסייע לקליטה ועיתוד מלאי מהירים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים