קבוצת אנשים ומחשבים רכשה את האתר TheCom

תפעיל אותו כאתר עצמאי, במקביל לאתרי המדיה הנוספים שלה ● המערכת המקצועית הוותיקה של TheCom, בראשות חיים חביב - העורך הראשי ואבי וייס - עורך המשנה, תמשיך בעבודתה ותרחיב את היריעה על בסיס המשאבים של אנשים ומחשבים ● בנוסף לחדשות החמות מעולם התקשורת, יביא TheCom גם ראיונות עם מובילי דעה בתחום, מאמרי דעה מקצועיים בתחום הרגולציה, ידיעות על פיתוחים טכנולוגיים ותכנים נוספים בנושאים בעלי עניין בתחומים משיקים

קבוצת המדיה והאירועים אנשים ומחשבים הודיעה היום (ג') על רכישת אתר חדשות התקשורת והטלקום TheCom. האתר הוותיק נחשב לכלי מדיה מוביל בתחומו, המלווה את המתחרש בארץ ובעולם בתחום החם של התקשורת, ומהווה במה להעברת מידע ונטוורקינג בין העוסקים בתחום. האתר משרת מדי יום יותר מ-10,000 מקצוענים ומנהלים בקהילת התקשורת.

אתר TheCom יופעל על ידי אנשים ומחשבים כאתר תוכן עצמאי, במקביל לאתרי המדיה הפופולאריים של הקבוצה: פורטל החדשות אנשים ומחשבים, DailyMaily – הניוזלטר היומי המהווה את כלי התקשורת המרכזי של ענף ה-ICT, והירחון המודפס InformationWorld, היוצא לאור בפורמטים שונים מזה 31 שנה.

בנוסף לחדשות החמות מעולם התקשורת, יביא TheCom גם ראיונות עם מובילי דעה בתחום, מאמרי דעה מקצועיים בתחום הרגולציה, ידיעות על פיתוחים טכנולוגיים ותכנים נוספים בנושאים בעלי עניין בתחומים משיקים. בין התחומים שיסוקרו באתר: תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, סלולר, אינטרנט, טכנולוגיות IP, תשתיות תקשורת, מכרזים, בילינג, שידורי טלוויזיה רב-ערוציים, שירותי דטה סלולריים ואפילו דואר – המצוי באחריות משרד התקשורת.

המערכת המקצועית הוותיקה של TheCom, בראשות חיים חביב – העורך הראשי ואבי וייס – עורך המשנה, תמשיך בעבודתה העיתונאית הטובה ותרחיב את היריעה על בסיס המשאבים הגדולים יותר של אנשים ומחשבים. המו"ל יהיה פלי הנמר – נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים. במקביל, תורחב פעילות TheCom ותכלול מעתה ייזום וניהול כנסים, ועידות ייעודיות לתחום הטלקום וכן פורומים מקצועיים לעוסקים בתחום. הפרסום באתר TheCom המחודש יציע מיקוד ייחודי ומדויק לקהל המטרה של קהילת התקשורת והטלקום בארץ וינוהל על ידי איריס גולני, סמנכ"לית השיווק של TheCom, שמטפלת בנושא בהצלחה כבר שלוש שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים