ראאן מיחשוב ו-YSA הטמיעו מערכת ERP ו-CRM של פריוריטי ביובל ביטוח ופיננסים; ההיקף: שני מיליון שקלים

המערכת, המשרתת 40 משתמשים, תחליף אוסף של תוכנות נפרדות שהיו בשימוש קודם לכן, אשר לא היו מתואמות אחת עם השניה ● לצד המערכת הוטמעו גם תהליכי מיכון בתחומים שבוצעו עד כה באופן ידני, וכן יישומים רבים הכלולים במודול התוכנה המיוחד עבור עולם הביטוח, הפיננסים ושוק ההון ● אודי שמעוני, מנכ"ל יובל ביטוח ופיננסים: "הכנסת המערכת גרמה לייעול רב בעבודת החברה בתחום בקרות המידע האוטומטיות מול חברות הביטוח והפיננסים"

ראאן מיחשוב והנדסת תעשייה וניהול ובית התוכנה YSA הטמיעו מערכת CRM ו-ERP של פריוריטי ביובל פיננסים וביטוח. הפרויקט ארך כשנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי מוערך בשני מיליון שקלים.

המערכת משרתת 40 משתמשים. היא החליפה אוסף של תוכנות נפרדות שהיו בשימוש לפניה, אשר לא "דיברו" אחת עם השנייה: רבידי תוכנה, חשבשבת, קול סנטר פרי פיתוח עצמי, מערכת CRM פרי פיתוח עצמי וגיליונות אקסל (Excel). לצד המערכת הוטמעו תהליכי מיכון בתחומים שבוצעו עד כה באופן ידני. במסגרת הפרויקט הותקנו יישומים רבים הכלולים במודול התוכנה המיוחד עבור עולם הביטוח, הפיננסים ושוק ההון.

פתרון התוכנה לתחום הביטוח והפיננסים כולל התאמות ייחודיות עבור מוקדי המכירות והתפעול, קליטת קבצים מחברות ביטוח ופיננסים, מנגנון לשימור מבוטחים ושליטה ובקרה כוללת בזמן אמת.

עבור מוקד המכירות והלקוחות נבנה פתרון CRM, הכולל ניהול יומני משימות ומעקבים, לוח שנה, סינכרון למערכת אאוטלוק (Outlook), מערך טלמרקטינג וטלמיטינג, דיוור ישיר, הצעות מחיר והזמנות, מכירות FOB, ממשק לסוכנים חיצוניים, תחזיות מכירות, סטטיסטיקת סגירת עסקאות וניהול שיחות. המערכת מתזמנת ומפקחת על תהליך המכירה, החל מהיכרות ראשונה עם הלקוח ועד למכירת פוליסת הביטוח או המוצר פיננסי. זאת, באמצעות מערכת חוקים עסקיים, המונעת מקרים של מחסור בנתונים חיוניים, מתריעה על הכנסת נתונים שגויים, ומבצעת בקרה הדוקה על המשך הטיפול, הגדרת צרכי הלקוח ולוחות זמנים.

עבור מחלקת תפעול בחברת הביטוח נבנה מנגנון למעקב תהליכי המפקח באופן אוטומטי על תהליך הקמת הלקוח, בדגש על הקשר עם חברת הביטוח או הפיננסים, תוך משלוח התראות למנהלים על חריגה מלוחות זמנים.

רכיב תוכנה שפותח במיוחד לתחום הביטוח והפיננסים, בודק באופן אוטומטי את התאמת פרטי המוצר שנתקבל מחברת הביטוח לזה שנמכר ללקוח. הפתרון גם מאפשר את קליטת הדו"חות החודשיים של חברות הביטוח והפיננסים בלחיצת כפתור, תוך ביצוע השוואת נתונים והעברתם לתיקי הלקוח במערכת. נושא קליטת הקבצים במבנים שונים היה עד כה עקב אכילס של סוכנויות הביטוח, והושקעו בו משאבים רבים של עבודה ידנית, עם יכולת בקרה נמוכה. המנגנון החדש גורם לחיסכון כספי ניכר גם בתחום של בקרת העמלות המשולמות לסוכנים על ידי חברת הביטוח.

מערכת התוכנה לתחום הביטוח והפיננסים של פריוריטי כוללת כלי ניהולי לשימור לקוחות, ומפעילה מנגנון התראות ב-SMS ובמייל על עזיבה של מבוטחים, כולל חישוב ההפסד פוטנציאלי. כך, המערכת מאפשרת תגובה יעילה בזמן אמת לשימור הלקוחות. כמו כן, קיימת מערכת דו"חות, המספקת תמונה בזמן אמת על מצב העסק בחיתוכים שונים. עוד פותח ויושם מנגנון תהליכים רגולטורי, המותאם לענף הביטוח והפיננסים, המאפשר ביצוע התאמות תפעוליות באופן מיידי.

לדברי אודי שמעוני, מנכ"ל יובל ביטוח ופיננסים, "בתקופה זו, בה אנו עדים לשינויים רגולטורים רבים ולתחרות גוברת מצד חברות הביטוח הישירות, אנו חייבים במתן שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, תוך שמירה על רווחיות החברה. הכנסת המערכת גרמה לייעול רב בעבודת החברה בתחום בקרות המידע האוטומטיות מול חברות הביטוח והפיננסים. זאת, לצד גידול בשיתוף הפעולה בין מחלקות החברה, אשר יניבו חיסכון כספי עצום ברמה התפעולית וישפרו באופן ניכר את רמת השירות ללקוח ואת יכולת ההנהלה לשלוט בתהליכים".

אירועים קרובים