אינטנסיטי תפיץ בישראל את פתרונות HA ושכפול הנתונים של SIOS

הפתרונות של SIOS כוללים מענה עבור זמינות מערכות, שכפול נתונים וזמינות אפליקציות תשתית ● רות מארי, מנכ"ל אינטנסיטי: "ההסכם יאפשר לאינטנסיטי להרחיב משמעותית את מגוון הפתרונות והשירותים שהחברה מספקת"

אינטנסיטי, המתמחה בפתרונות בסביבות לינוקס (Linux) ויוניקס (Unix), תפיץ את פתרונות SIOS בישראל.

מדובר בפתרונות עבור זמינות מערכות (HA), שכפול נתונים (Data Replication) וזמינות אפליקציות תשתית ועוד. זאת, באמצעות מערכת SteelEye Protection Suite – חבילת תוכנה כוללת המכילה מערכת ניטור, מערכת שכפול נתונים ומערכת ניטור אפליקציות.

רות מארי, מנכ"ל אינטנסיטי, אמרה כי "אנחנו גאים לספק פתרון ייחודי קל ופשוט ליישום ושימוש של זמינות מערכות ואפליקציות על מגוון סביבות וחומרות. ההסכם עם SIOS יאפשר לאינטנסיטי להרחיב משמעותית את מגוון הפתרונות והשירותים שהחברה מספקת".

לדברי אבינועם הירשברג, סמנכ"ל טכנולוגיות באינטנסיבי, "SIOS מביאה לשוק פתרון תוכנה לזמינות ושכפול נתונים מוצר נוח לשימוש, אמין ושאינו תלוי בספק חומרה זה או אחר. הפתרון זמין לסביבות לינוקס וחלונות (Windows) במגוון תצורות וארכיטקטורות, לרבות תמיכה מובנית של מעל 30 אפליקציות תשתית. למוצר מספר רב של התקנות בכל רחבי הגלובוס, בגופים גדולים כקטנים, בעלי דרישות זמינות מן הגבוהות ביותר הקיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים