תוכן שיווקי

הדור החדש של פלטפורמת הג'אווה של JBoss: מתאימה לעידן הוירטואליזציה והענן

שיחה עם חואן רובר, מנהל מכירות JBOSS במטריקס

22/07/2012 15:17

לכבוד יציאתה של גרסתה ה-6 של Boss Enterprise Application Platform, פלטפורמות יישומי ה-Java, שוחחנו עם חואן רובר, מנהל תחום פתרונות JBoss Enterprise בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, המפיצה הבלעדית של סוויטת הפתרונות שלJBoss Enterprise  בישראל.

חואן, מהי הבשורה בגרסת 6 JBoss Enterprise Application Platform?
"6 JBoss Enterprise Application Platform מייצגת את העתיד של פלטפורמות יישומי Java עבור סביבות מסורתיות, וירטואליות וסביבות מבוססות ענן. JBoss Enterprise תציע שתי תצורות חדשות: OpenShift ו-CloudForms. הראשונה היא פלטפורמה כשירות (PaaS) והשנייה מספקת תשתית כשירות (IaaS). ה-JBoss Enterprise, אשר שמה את החדשנות בעדיפות עליונה, הייתה הראשונה לצאת עם הרעיון של ה-Microkernel ולאחר מכן עם ה-Microconteiner. היום רד האט מוכיחה שוב שהיא עומדת בחזית הטכנולוגית עם JBoss Enterprise Application Platform 6. מעבר ליציאתה של גרסת 6 JBoss Enterprise Application Platform, רד האט השיקה גם גרסא חדשה ל-JBoss Enterprise BRMS, אשר תכלול בין היתר מנוע תהליכים חדש, JBPM המבוסס על טכנולוגיית BPMN".

מה תכלול הגרסה החדשה?
"6 JBoss Enterprise Application Platform תכלול בין היתר: יישום 6 Java EE עם טכנולוגיות כמו CDI (JSR 299) לפיתוח Java גמישים יותר. בנוסף, היא כוללת תכונות המאפשרות כוונון קל יותר, יכולת ביצוע שינויים במהירות גדולה ויכולת הפריסה של יישומים בסביבות פיזיות, וירטואליות או בסביבות ענן. היא כוללת קונסולת ניהול מתקדמת יותר, JBoss ON, בעל יכולת הקצאת שרתים מתקדמות, ניהול תצורה, ניטור ועוד. כמו כן היא כוללת שיפורים פונקציונאליים משמעותיים בפלטפורמות ה-BRMS  ובפלטפורמת SOA".

כיצד אתה חושב שהקהל בישראל יאמץ את הגרסה החדשה?
"משיחות רבות שאני מקיים עם מנהלי צוותי פיתוח, אני מוצא שרבים מהם מחכים ליציאתה של JBoss Enterprise Application Platform 6, בעיקר לקוחות שעדיין עובדים עם גרסאות community או עם גרסאות ישנות JBoss 4.X, אשר אינן נתמכות עוד על ידי רד האט. מניסיון מצטבר של הסבות רבות שביצענו מ-Application Servers, מתחרים ל-JBoss Enterprise, ומגרסאות JBoss ישנות, תהליך ההסבה הוכח כפשוט ומהיר. אנו נשמח לסייע  בתהליכי הסבה נוספים של לקוחותינו בעתיד. חשוב לציין, כי לקוחות שביצעו הסבות מדווחים על שיפור ביצועים ושיפור יציבות במערכות שלהם".

אירועים קרובים