קבוצת אמן תטמיע כלי אינפורמטיקה בפרויקט המשך ב-יס; העלות: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט תרחיב יס את השימוש שהיא מבצעת בכלי אינפורמטיקה למחלקות נוספות בחברה ויוטמעו מוצרים חדשים מהפלטפורמה לשילוב נתונים, לטובת פרויקטי מיחשוב אחרים בה ● כמו כן, הוא יכלול הטמעה של כלים המאפשרים חיבוריות בין תשתית שילוב הנתונים לבסיסי הנתונים והיישומים של חברת הלוויין, תוך עבודה בזמן אמת

קבוצת אמן, בשיתוף אנשי ה-IT של יס (yes), יטמיעו כלי אינפורמטיקה (Informatica) בחברת הלוויין. היקף הפרויקט, שהחל באחרונה ויסתיים בחודשים הקרובים, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים.

מדובר בפרויקט המשך ב-יס, שאנשיה כבר משתמשים בכלים לשילוב נתונים של אינפורמטיקה, שאמן היא נציגתה בישראל.

במסגרת הפרויקט תרחיב יס את השימוש שהיא מבצעת בכלי אינפורמטיקה למחלקות נוספות בחברה ויוטמעו מוצרים חדשים מהפלטפורמה לשילוב נתונים, לטובת פרויקטי מיחשוב אחרים בה.

כמו כן, יוטמעו במסגרת הפרויקט כלים המאפשרים חיבוריות בין תשתית שילוב הנתונים לבסיסי הנתונים והיישומים של חברת הלוויין, תוך עבודה בזמן אמת.

ב-יס צופים שהפרויקט יניב לחברה יכולת לספק רמת שירות גבוהה עבור לקוחות פנימיים, דוגמת מחלקות שירות לקוחות, מכירות ותשתיות, ולספק ללקוחותיה רמות שירות וזמינות גבוהות יותר.

לדברי רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע ב-יס, "הרחבת השימוש באינפורמטיקה ככלי לאינטגרציית נתונים תשפר את גמישות ה-IT בכלל ואת ה-BI בפרט. היא תאפשר מתן מענה איכותי עם זמן הגעה (TTM) מהיר יותר לצרכים העסקיים הדינמיים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים