תוכן שיווקי

מיקרוסופט בחרה בנס טכנולוגיות כשותפת זהב בתחום הבינה העסקית (BI)

23/07/2012 15:19

מיקרוסופט הכריזה על חברת נס טכנולוגיות כשותפת זהב (Gold Partner) בתחום הבינה העסקית (Business Intelligence – BI). שותפות זהב היא הדרגה העליונה בשותפות העסקית שבין מיקרוסופט לשותפיה. נס טכנולוגיות היא שותפת זהב של מיקרוסופט בתחומים שונים מזה זמן רב והסמכתה כשותפת זהב בתחום הבינה העסקית מרחיבה את פעילותה.

פעילותה של נס בתחום הבינה העסקית מתבצעת ע"י נס-גילון, המבצעת פרויקטים שבהם, בין השאר, נעשה שימוש בכלים מתקדמים של מיקרוסופט. עם הסמכתה של נס כשותפת זהב, מגבירה נס גילון את השימוש בכלי מיקרוסופט ותציע פתרונות מבוססים כלים אלו ללקוחותיה.

רביטל דואק, מנהלת שותפים במיקרוסופט ישראל: "הסמכת שותף זהב ניתנת לשותפיה של מיקרוסופט לאחר עמידתם בתנאי סף קפדניים. הסמכתה של נס כשותפת זהב לתחום ה-BI הינה משמעותית לשותפות העסקית בין החברות והוענקה על ידי מיקרוסופט על סמך פרויקטים אותם ביצעה נס טכנולוגיות, כמות ורמת המומחים בה, שביעות רצון הלקוחות ועוד".

"אנו שמחים על החלטתה של מיקרוסופט, המהווה הבעת אמון בנס וביכולותיה לספק פתרונות עסקיים איכותיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר על בסיס פלטפורמת ה-BI של מיקרוסופט" אמר שחר אמיתי, מנהל חטיבת BI – Professional Services  בנס ישראל. "מטרתה של נס היא להפוך לשותף המוביל של מיקרוסופט בישראל בתחום הבינה העסקית, תוך מימוש היכולות הטכנולוגיות שלנו מעל הכלים המתקדמים של מיקרוסופט לטובת תכנון ויישום פרויקטי בינה עסקית בעלי ערך מוסף למגוון לקוחותינו".

בנוסף לשותפות בתחום הבינה העסקית, למיקרוסופט שותפות עם נס בתחומי התשתיות, הפיתוח, מכירת רישיונות תוכנה, והדרכה במכללת נס. נס אף מפתחת מוצרים המתבססים על טכנולוגיות מיקרוסופט, מדריכה ומטמיעה מוצרי מיקרוסופט בקרב לקוחותיה.

אירועים קרובים