תוכן שיווקי

חברת מיקרון מכריזה על זמינות זיכרון PCM להתקנים ניידים

פתרון ה-PCM הראשון בעולם עובר לייצור המוני

23/07/2012 15:30

חברת מיקרון, מהספקים המובילים בעולם של פתרונות מתקדמים בתחום המוליכים למחצה, הכריזה היום על ציון דרך בתעשייה עם המעבר לייצור המוני של מודולי PCM (זיכרון בלתי נדיף) בגודל 45 ננומטר להתקנים ניידים, כאשר המוצר הבולט הוא חבילה הכוללת מודול PCM של 1 GB בתוספת שבב זיכרון מסוג LPDDR2 בקיבולת של 512 MB. כחברה הראשונה בעולם המציעה כיום פתרונות PCM בייצור המוני, חברת מיקרון מציעה לספקים, לגורמים המקדמים מערכי שבבים וליצרני מכשירי כף יד מוצר בדוק העונה על הצרכים הגדלים בהתמדה של שוק התקשורת האלחוטית של ימינו וסוללת את הדרך לתכונות ויכולות משופרות בעתיד.

מודולי PCM מציעים קיצור בזמן ההפעלה, מפשטים את הפיתוח של תוכנות ומשפרים את הביצועים בעזרת יכולות דריסה/החלפה (overwrite). בנוסף, המודול מציע צריכת חשמל נמוכה ביותר ואמינות גבוהה ביותר. כמו כן, הממשק המשותף התורם למיטוב העיצוב שבין שבב ה-LPDDR2 לבין מודול ה-PCM תואם במלואו את תקני JEDEC של התעשייה. פתרון ה-PCM של חברת מיקרון ב-45 ננומטר מיועד כרגע לשימוש במכשירי טלפון מיוחדים, כאשר על פי מפת הדרכים הפתרון יותאם גם לטלפונים חכמים ולמחשבי טבלט למדיה.

"המחויבות שלנו לחידושים ולהמשך הפיתוח של מוצרים מתקדמים במטרה לתת מענה לתביעות האדירות של תעשיית התקשורת האלחוטית איתנה וברורה", אומר טום אבי, סגן נשיא בקבוצת הפתרונות האלחוטיים בחברת מיקרון. "אנו נחושים להתפתח ולהמשיך לחדש ובכוונתנו להציע את הפתרונות המותאמים במיוחד הן לדרישות השוק של ימינו והן לדרישות השוק בעתיד".

סדרת מוצרי ה-PCM של מיקרון יצרה לחברה דריסת רגל בתעשיית התקשורת האלחוטית, כפי שיעידו קשרים ותיקים ואסטרטגיים עם לקוחות עולמיים וגורמים מקדמים, התקשרויות שוטפות עם יצרנים חשובים של התקנים ושיתוף פעולה הדוק עם Intel Mobile Communications, כולל אישור התאמה שניתן לאחרונה ל-PCM.

"קבוצת Mobile Communications של אינטל ניצבת בחוד החנית של המוצרים הסלולריים החדשים ושל הקדמה הטכנולוגית ואנו רואים ערך רב בטכנולוגיית PCM מבית מיקרון," הסביר סטפן בוץ, סגן נשיא לשיווק ותכנון המוצר באינטל. "הודות למחויבות שלה לחדשנות ותקנון ועל בסיס ההיסטוריה הארוכה של שיתוף פעולה עם אינטל בעבר, מיקרון היא מבחינתנו ספק מהימן".

מטלפונים בעלי תכונות בסיסיות ועד לטלפונים חכמים משוכללים ויוקרתיים ומחשבי טבלט, מיקרון מספקת כמעט כל מוצר זיכרון – נדיף ובלתי נדיף כאחד – המשמש בהתקנים אלחוטיים מודרניים, כולל NOR, NAND, PCM, LPDRAM וזיכרון מוטבע מסוג e•MMC. הרכיבים הללו נותנים מענה לצורך בביצועים משופרים, דרישות אחסון גדלות והולכות, החלפת טכנולוגיות ותיקות ויכולות אריזה.

אירועים קרובים