דיווחים: אמזון תציג עד שישה דגמים חדשים של מחשבי Kindle Fire

בחברה מתכוונים להחריף את התחרות מול אפל בשוק מחשבי הלוח, כאשר לפחות דגם אחד יהיה בעל צג בקוטר של 10 אינץ', בדומה לזה של מחשבי iPad ● מספר העובדים של Lab126, חטיבת המכשירים של אמזון, עלה בחודשים האחרונים ועל פי ההערכות מפתחים בחברה גם טלפונים חכמים, ולא רק מחשבי לוח ומכשירים לקריאה של ספרים אלקטרוניים

מנהלים את הבית. אמזון

אמזון (Amazon) עומדת להשיק "חמישה או שישה" דגמים חדשים של מחשבי Kindle Fire, ובכלל זה לפחות דגם אחד בעל צג בקוטר של 10 אינץ', בדומה לזה של מחשבי iPad – כך אמר דמוס פרנרוס, מנהל לסחר קמעונאי בארצות הברית בחברת Staples.

מחשב Kindle Fire מהדור הראשון משווק כיום רק באמריקה ומצויד בצג בקוטר של שבעה אינץ'. הוא הושק בסתיו האחרון ולא מכבר הציגה לו גוגל (Google) מתחרה בקצה התחתון של השוק, בדמות מחשב הלוח Nexus 7.

דבריו של פרנרוס מתיישבים עם ההערכות הרווחות בשוק, שעל פיהן תשיק אמזון דגמים חדשים של מחשבי הלוח לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה. מספר העובדים של Lab126, חטיבת המכשירים של אמזון, עלה בחודשים האחרונים ועל פי ההערכות מפתחים בחברה גם טלפונים חכמים, ולא רק מחשבי לוח ומכשירים לקריאה של ספרים אלקטרוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים