תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | BMC משיקה פלטפורמה לניהול המיחשוב הארגוני מהתקנים ניידים

המוצר החדש, BMC Mobile Device Management, הינו פתרון מהפכני המשלב בין הטכנולוגיה של AirWatch ובין יכולותיה של BMC

24/07/2012 14:41

חברת BMC Software מכינה את לקוחותיה – ואת לקוחותיהם – לקראת עידן המחשוב הנייד החדש, ומשיקה את BMC Mobile Device Management שפותח על בסיס פתרון של חברת AirWatch, שהינה ספקית מובילה של מוצרים לניהול התקנים ניידים. AirWatch הוכרזה כחברה מובילה על ידי ה-Gartner Magic Quadrant לשנת 2012 בתחום התוכנות לניהול מכשירים ניידים. יכולות ניהול המכשירים הניידים החדשות והמתוחכמות של BMC חוצות את כל סוגי המכשירים (ובכללם טלפונים ניידים וטאבלטים), כמו גם יישומים ותוכן למכשירים ניידים.

הפתרון החדש לניהול התקנים ניידים של BMC מספק לארגוני IT יכולת שליטה, שתאפשר להם לנהל בצורה מאובטחת מכשירים ניידים לאורך כל מחזור החיים. הפתרון מעניק לארגונים שקט נפשי בטיחות המידע של הנתונים הקריטיים הנמצאים על גבי המכשירים הניידים. נתונים אלו כעת בטוחים מפני איומים פוטנציאליים.

"ארגונים, המתמקדים אך ורק בניהול מכשירים, ואינם מתחשבים בהשלכות של אבטחה וניהול התוכן והיישומים הניידים שמותקנים עליהם, פועלים מתוך חשיבה קצרת-טווח ומסוכנת מאוד", אומרת סבטלנה סטולרוב, יועצת בכירה ב-BMC ישראל. "הדבר דומה לניסיון לבנות בניין מבלי להבין את השימוש שלו הוא נועד. מומחים ואנליסטים כאחד מסכימים שיכולות ניהול המכשירים, היישומים והתוכן הניידים שמציעה AirWatch הן החדשניות ומקובלות ביותר בתעשייה, וזכו לשבחים על יכולתן לתמוך בכל כמות של מכשירים ומשתמשים ללא הגבלה. המוצר החדש שפיתחנו, BMC Mobile Device Management, הינו פתרון חסר-תקדים בתעשייה מפני שהוא משלב בין הטכנולוגיה של AirWatch ובין עוצמתה של חברת BMC, המובילה בתעשייה מבחינת פתרונות לניהול שירותים עסקיים".

"ניהול הניידות היא משימה לא פשוטה כלל עבור חברה כמו SANOFI, שצומחת ומשתנה כל הזמן, עם למעלה מ-110,000 משתמשים מכל העולם", אמר טים טולן, מנהל שרותי התשתית בסאנופי, מחברות ה-HealthCare הגדולות בעולם שכבר אימצה את הפתרון. "הפתרון החדש של BMC יספק לנו שליטה טובה במכשירים הניידים שלנו ויאפשר גישה מאובטחת לפתרונות הניידות החדשים שלנו, בצורה אינטואיטיבית וידידותית למשתמש".

חברת BMC מציעה גם יישומים חדשים למכשירים ניידים לניהול טכנולוגיית מידע, המסייעים לעסקים לרתום את הכוח הטמון במוצרים המובילים בתעשייה של חברת BMC לניהול שירותי טכנולוגיית מידע להלן שתי דוגמאות:

– BMC Remedy IT Service Management Suite – לעובדים הניידים. היישומים החדשים הללו, שנועדו למכשירים ניידים, מנטרים נפילות טכנולוגיית מידע בלתי-מתוכננות, פותרים אותן ומחדשים את ערוצי ייצור ההכנסה שנפגעו עד שלושים אחוזים מהר יותר מאשר יישומי דסקטופ או יישומים המבוססים על דפדפנים.

– Control-M Self Service – מאפשר למשתמשיCONTROL-M לנטר ולבצע פעולות בסיסיות של שירותים עסקיים המתוזמנים ע"י CONTROL-M, וזאת באמצעות ממשק WEB וכן ממכשירים ניידים.

היישום פועל על כל הגירסאות הנוכחיות של IPHONE, IPAD ו-IPOD-TOUCH ובקרוב תצא BMC עם גרסה התומכת ANDROID.

"ניידות אינה מגמה עוד. מדובר במציאות החדשה בעבור חברות, ארגוני טכנולוגיית המידע שלהם, עובדיהם ולקוחותיהם. אנו מסייעים ללקוחות לאמץ עולם שבו המכשיר הוא רק נקודת הפתיחה", אומרת סבטלנה. "BMC מתכוונת להרחיב עוד יותר את יכולות הניידות שלה בעתיד הקרוב, ולהמשיך להוביל במרחב הקריטי הזה".

אירועים קרובים