טושיבה חותכת את ייצור זיכרונות ה-NAND ב-30%

ההחלטה של החברה מגיעה בעקבות הערכה, כי ישנו עודף היצע בזיכרונות הללו, המשמשים בעיקר את תעשיית הטלפונים החכמים, הטאבלטים וכונני ה-SSD ● טושיבה צפויה להוציא לפועל את החלטתה כבר בשבוע הבא, לאחר שתערוך את ההשינויים הנדרשים בקווי הייצור שלה במפעל

טושיבה (Toshiba), מיצרניות זיכרונות ההבזק מסוג NAND הגדולות בעולם, החליטה לקצץ את ייצור הזיכרונות ב-30%, עד להודעה חדשה. ההחלטה של טושיבה מגיעה בעקבות הערכה, כי ישנו עודף היצע בזיכרונות הללו, המשמשים בעיקר את תעשיית הטלפונים החכמים, הטאבלטים וכונני ה-SSD.

כך, על פי מחקר שפרסמה HIS iSuppli, הרי שהציפיות של יצרניות ה-NAND היו גבוהות מהתוצאות בשוק בחודש יוני האחרון. הגידול בייצור של ההתקנים שמשתמשים ב-NAND ברבעון הראשון של 2012 היה נמוך בהרבה מהגידול בהיצע, מה שהוביל לירידת מחירים חדה. על כן, החליטה טושיבה, כי עדיף כעת להקטין את הכמות המיוצרת עד לעלייה במחירים.

טושיבה צפויה להוציא לפועל את החלטתה כבר בשבוע הבא, לאחר שתערוך את השינויים הנדרשים בקווי הייצור שלה במפעל. עם זאת, על פי טושיבה החברה כבר הקטינה בפועל את היקף המשלוחים שלה ללקוחות במהלך הרבעון השני של 2012.

טושיבה צופה שההקטנה בהיקף הייצור יוביל בסופו של דבר להתאזנות של ההיצע מול הביקוש במהלך הרבעון השלישי של 2012. זאת, לאור הצפי בצמיחה במכירות של טלפונים חכמים ומחשבים מתקדמים עם כונני SSD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים