טלרד הקימה רשת תקשורת אופטית של סיינה עבור כ.א.ל. לחיבור בין אתריה; היקף הפרויקט: יותר ממיליון שקלים

הרשת תחבר את האתר הראשי של חברת האשראי בגבעתיים לאתר הגיבוי ביהוד ● הקמת רשת התקשורת האופטית מאפשרת ל-כ.א.ל. יכולות המשכיות עסקית גבוהות יותר ועמידה בדרישות הרגולציה במקרה של התאוששות מאסון ● אבי פולק, מנהל מחלקת תשתיות מיחשוב ב-כ.א.ל: "מערכת התקשורת שהוקמה תאפשר לתכנן ביעילות רבה את הצמיחה העתידית שלנו"

טלרד הקימה רשת תקשורת אופטית של סיינה (Ciena) ב-כ.א.ל., אשר מחברת את האתר הראשי של חברת האשראי בגבעתיים לאתר הגיבוי ביהוד. הפרויקט ארך כשבועיים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

הקמת רשת התקשורת האופטית מאפשרת ל-כ.א.ל. יכולות המשכיות עסקית גבוהות יותר ועמידה בדרישות הרגולציה במקרה של התאוששות מאסון (DRP). היקפי התעבורה ברשת של כ.א.ל. דרשו לשלש את הקיבולת הנתמכת ברשת בין מרכזי המידע שלה. בשל כך, הוחלט להקים מערכת גיבוי אופטית עצמאית, תוך שימוש בשני לינקים חכורים (Dark Fiber), שעבורה מספקת סיינה פתרון עם זמן אחזור מהיר. הרשת של סיינה, נמסר, משפרת משמעותית את תהליך הגיבוי והאחסון בחברת כרטיסי האשראי – קצב גיבוי המידע בין שני האתרים מהיר יותר פי ארבעה מבעבר.

הפרויקט נערך ללא הפרעות לשירותים הנוכחיים שעוברים ברשת. כ.א.ל. משתמשת בפלטפורמת השירותים המורחבת של סיינה לתמיכה בשני ממשקי 10GE וחיבור ארבעה ממשקי FC400 שבין מרכזי המידע. המערכת המודולרית של סיינה תומכת בשדרוג ובשילוב ממשקים של G40 ויותר, ומאפשרת לכ.א.ל. למדוד את קיבולת הרשת שלה. פלטפורמת השירותים המורחבת של סיינה היא פתרון אגרגציה והעברת נתונים, התומך בטווח רחב של שירותים, על מנת לעמוד בדרישות העברת נתונים עסקיים ברשת.

אבי פולק, מנהל מחלקת תשתיות מיחשוב ב-כ.א.ל., אמר כי "תכנון ההמשכיות העסקית שלנו והדרישות הרגולטוריות, יחד עם הגידול המתמיד שלנו והמחויבות שלנו להציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, הוביל לצורך להעריך מחדש את תשתית הקישוריות של מרכז הנתונים שלנו. מערכת התקשורת שהוקמה תאפשר לתכנן ביעילות רבה את הצמיחה העתידית שלנו".

יניב הגדיש, מנהל פעילות סיינה ישראל: "ארגונים פיננסיים פועלים תחת רגולציה קפדנית וסביבה משתנה במהירות, עם דרישות אשר גדלות כל הזמן, מאחר והרגולטורים ברחבי העולם מתמקדים יותר ויותר בתחומים של התאוששות המידע, אבטחת המידע ודאגות להמשכיות עסקית. הטכנולוגיה שלנו מסייעת לכ.א.ל. להתאים בקלות את הרשת שלה על מנת לענות על צרכים עתידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים