גרדיאן מקבוצת מלם-תים רכשה את פעילות הבילינג של Broad Digital תמורת מיליוני שקלים

בעקבות הרכישה, תוסיף גרדיאן את פתרון הבילינג של Broad Digital לסל הפתרונות שלה ● הפתרון פותח על גבי מערכת ה-CRM של מיקרוסופט, Dynamics CRM, ונועד לעמוד בעומסים של מיליוני טרנזקציות בחודש, במודל של התקנה מקומית או במודל SaaS ● עם השלמת העסקה, יצטרפו עובדי Broad Digital לגרדיאן ● טל עמרם, מנכ"ל גרדיאן: "אנו מתכננים לשווק את הפתרון גם בתצורת ענן ובכך להתאימו למגוון רחב של לקוחות בארץ ובחו"ל"

גרדיאן מערכות מידע (Guardian) מקבוצת מלם-תים רכשה את פעילות הבילינג של Broad Digital. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים. גרדיאן, שהוקמה ב-2003, פועלת בעולם היישומים מבוססי תשתית מיקרוסופט (Microsoft). החברה משרתת לקוחות רבים מתחומי ההיי-טק, הממשלה, הביטחון ומהמגזר האזרחי. עם השלמת העסקה, יצטרפו עובדי Broad Digital לגרדיאן.

בעקבות הרכישה, תוסיף גרדיאן את פתרון הבילינג של Broad Digital לסל הפתרונות שלה. הפתרון פותח על גבי מערכת ה-CRM של הענקית מרדמונד, Microsoft Dynamics CRM. המערכת נועדה לעמוד בעומסים של מיליוני טרנזקציות בחודש ברמת ביצועים גבוהה, במודל של התקנה מקומית או במודל תוכנה כשירות (SaaS) ברמת נגישות גבוהה במיוחד.

המערכת כוללת כמה מודולים ובהם מודול בילינג למתן מענה מלא לצורכי חיוב הלקוחות, מודול Rating לתמחור מוצרים מבוססי שימוש, מודול Account Receivables לניהול גבייה וחייבים בארגונים, מודול Invoicing המאפשר יכולת הוצאת חשבוניות אוטומטית וחיבור למערכות הפיננסיות הארגוניות, מודול ניהול מוצרים וכן מנוע Work Flow עסקי, כולל ממשקים לאמצעי תשלום שונים.

כמו כן, תומכת המערכת בתצורות תשלום שונות, כגון מזומנים, הוראות קבע, סליקת כרטיסי אשראי וכו', ומאפשרת לארגונים לעקוב אחרי אירועים חריגים, תיקון שגיאות ואיתור טעויות בחיובים השונים, ביצוע אופטימיזציה בפעילות מול הלקוח, המלצות לשינויים וכן יכולת ניתוח רווחיות ברמת לקוח ו/או מוצר, שירות או פעילות.

ברמת אבטחת המידע משתמש הפתרון ביכולת ה-Dynamics CRM הכוללת מידור מובנה, המספק מחד גישה לכל פריט מידע לגורמים הרלוונטיים בלבד, ומאידך חושף את כל המידע הדרוש לניהול מטבי של הלקוח, תוך אבטחה מלאה של הנתונים.

מימין: אילן טורם - סמנכ"ל טכנולוגיות בגרדיאן, טל עמרם - מנכ"ל גרדיאן, נדב שפיר - יזם ומנכ"ל Broad Digital ואורי כהן - יזם ו-CTO ב-Broad Digital

טל עמרם, מנכ"ל גרדיאן מקבוצת מלם-תים, אמר כי "אנו רואים בפתרון הרחבה ישירה של מגוון הפתרונות והיישומים אשר בוצעו על ידנו בתשתית Microsoft Dynamics. הוא ציין, כי החברה יישמה כ-200 פרויקטי Dynamics לרבות פרויקטים משולבי בילינג. עמרם הוסיף, כי "אנו מתכננים לשווק את הפתרון גם בתצורת ענן ובכך להתאימו למגוון רחב של לקוחות בארץ ובחו"ל. צוות הפיתוח של המוצר נקלט בגרדיאן וישמש עמוד תווך לפיתוח עתידי של הפתרון".

נדב שפיר, מנכ"ל Broad Digital, ציין כי "הפתרון שפיתחנו הינו ייחודי ואנו שמחים שגרדיאן מאמינה בו ובפוטנציאל העתידי של התחום. גרדיאן מהווה עבורנו מנוף להרחבת הפעילות והעמקת החדירה לשווקים נוספים ולקידום המוצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים